Mitä mieltä Virpi Kuitusen lemmenleikeistä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 13:36

Mikä lemmenleikki? Varmaan jossain lehdessä on ollut myyntiä edistävä lööppi.
Eikö noille lehdille saa mitään tyylitajua ja kunnioitusta ihmisten yksityisasioita kohtaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 13:04

Ei kiinnosta pätkääkään, jokaisella pitää olla yksityiselämä, myös Virpi Kuitusella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 13:06

Virpi Kuitusella saa olla oma yksityiselämä. Kävin uteliaisuuttani kuitenkin katsomassa hänen bloginsa ja hyvin asialliselta tuntuu. Kaikki muu on toimittajien hölinää, joten se siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 13:16

Hänen oma asiansa, ei lehtien pitäisi repostella ihmisten yksityisasioita palstoillaan.Suomessa on tällä hetkellä tärkeämpiä asioita joita voidaan puida julkisesti. Tämä lama ja sen vaikutukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 13:25

Mitä ihmettä kuuluu toisille yksityisen ihmisen yksityisasiat?
Onneksi joillakin ihmisillä on niin hyvin omat huolet,että ehtii miettiä tuollaista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 13:26

Annetaanpas kaikille elämän vapaus ja tehdä niinkuin itse parhaakseen näkee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 13:50

Jokainen taaplaa tyylillään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 14:06

Leikitään ihan itse ja leikkiköön toiset tavallaan.Eipä nuo lehdet kirjoittele minun lemmenleikeistä.Liekö liian vähäistä :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 15:53

kas ku ei ole mitään mahiksia olla osallisena siinä kisassa, niin ei mun mielestä kannata olla kovasti mitään mieltäkään toisten yksityisasioista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 16:17

Saapi tehä mitä mielii, ei vois vähempää kiinnostaa,,,,EVK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 16:28

eipä mieltä minkäänlaista, se on hänen yksityiselämäänsä. eipä kiinnosta minua pätkääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 17:07

Saa niitä olla Kuitusella ihan samalla tavalla, kuin muillakin kansalaisilla. Mitä ihmettä se kenellekään kuuluu. Pitäköön jokainen vaan huolen omista asioistaan ensin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 20:03

Leikkiköön lemmellä miten,hiihtämiseltään kerkiää,kun ei polta näppejään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 23:19

Nimenomaan. Aikuinen ihminenkin vielä. Ihan saa tehdä omat juttunsa rauhassa minun puolestani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 09:07

Antaa Virpin leikkiä rauhassa. Itse tekosistaan vastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 13:52

Eipä oikeen kiinnosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 01:55

En tiedä koko asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 08:15

ei kiinnosta jos on leikkinyt ihan sama.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 11:59

Eipä kiinnosta vähän vähää. Kuka se muuten on, oletan että joku urheilija (tai missi), niiden nimiä en juurikaan tiedä, lukuunottamatta Räikköstä tai Häkkistä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 03:23

Sehän on lehdille kovaa myyntiä,kun on tälläsiä uusia juoruja..Jokainen tekee mitä tekee....