Hei, mistä löytää netistä Kreetan esimm.konserteista, esityksistä yms.ensi viikoksi. Ei diskoja ts.vaan kreikkalaista musiikkia?

Avainsanat: kreeta kreikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.06.2008 - 16:48

Emmätiedä netistä, mutkun meet sinne, niin katsele puhelinpylväitä ja aitoja ja ilmoitustauluja isoimmilla paikkakunnilla. Puoliltaviikoin viimeistään ilmestyy julisteita, joissa useimmiten on lyyransoittajan portretti, nimi, aika ja paikka jossa konsertti on. Kesäaikaan ainakin on usein jotain jossain, mutta aina kaupunkien ulkopuolella, koska nykypykälät kieltävät meluamisen kahdentoista jälkeen yöllä kaupungeissa, ja tämmöiset musiikkitapahtumat alkavat vasta klo 23-24 yöllä, jatkuen aamuun. Päästäksesi semmoisiin sinulla pitää olla auto. Iraklionissa on kyl joskus jotain sisäjuttuja, mut parhaat palat löydät kylistä, jossa yleisö on paikallista, ja sitten tanssitaan. Voi sitä tunnelmaa, sydän on haleta onnesta.

Lähteet:
kreikkahullu saksasta