Vieras
Kysytty: 16.01.2009 - 20:39

miksi asiakaskyselyitä tehdään

tarvitsen tietoa

 
  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Käyttäjien valitsema paras vastaus

Vastattu: 16.01.2009 - 20:45

Arvelen, että - tuotekehittelyn takia
- asiakastyytyväisyyden takia
- myynnin edistämiseksi
- uusien asiakkaiden saamiseksi


  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.01.2009 - 20:46

tunne asiakkaasi, on se mantra johon nykyajan kauppias uskoo, siksi kyselyt, sillä mitä tarkemmin kohderyhmä tunnetaan ja osataan profiloida, sitä tehokkaamin markkinointi voidaan kohdentaa


  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 21:11

Tietääksesi enemmän asiakkaidesi tarpeista.


  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 21:12

Ehkä seon osa tuotekehittelyä.


  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.01.2009 - 21:30

Lähinnä kai siksi, että tiedetään mitä asiakkaat haluavat. Helpottaa tuotteiden hankinnassa, mainonnassa ja myynnissä.


  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 21:38

Yksinkertaisesti palveluiden parantamiseksi. ;D


  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 22:04

Kissanainen vastasikin jo niinhän se on että asiakaspiiri täytyy varmistaa ennen yrityksen perustamista tai laajentamista, elikkä yritykselle tulevat rahavirrat tutkitaan ennakkoon.


Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 22:17

En ole kuullut koskaan että asiakaskyselyitä tehtäisiin ennen kuin firma tai mikä nyt sitten onkaan kysymyksessä on jo pystyssä. Meillä tehtiin laaja kysely palkintoineen mikä tuote, palvelu yms. puuttuu. Tuli toiveita aukioloajoista, henkilökohtaisesta neuvonnasta sekä tietysti hinnoista ja vaikka mistä. Kysely suoritettiin palveluiden parantamiseksi ja vaikutti mm. aukioloaikoihin.


  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.01.2009 - 22:33

rahaa kait tarttevat.


  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 23:20

jotta kauppiaat tietäis mitkä tuotteet kiinnostaa asiakkaita


  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 00:37

se on konsti keksii uusii juonii sun pussis tyhjentämiseen, niin se vaan on


  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 07:43

Koska halutaan tietää ihmisten kutustottumukset.
Itse olen sitoutunut olemaan Nielsin kuluttajapaneelissa 4 vuotta.Jouduin skannaamaan kaikki ostokseni ja hankintani.Maksavat tästä tehtävästä tavaroina.


  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 17:17

Joo vällillä kyl tuntuu ,et muuta ei tulekka gallupei ja kyselyi postilaatikko täyttee, ja siin toivos niit sit täyttelen ,et asiat paranis, mut eipä paljoo täl kyläl ihmeippi ol tapahtun,ainakaan mitä mä olen toivon..Niin et saa tost ki hommast jotku palkas ja se on hyvä se..


  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 01:33

Kilpailun takia. Jotta saadaan etua omiin kilpailijoihin nähden.


  Ilmoita asiaton vastaus
Tämä kysymys on suljettu, mutta voit edelleen vastata siihen. Et kuitenkaan tienaa pisteitä vastauksestasi tähän kysymykseen.

Vastaa kysymykseen

Rekisteröidy vastataksesi kysymykseen. Rekisteröityminen on nopeaa ja helppoa!

Rekisteröidy

Oletko jo rekisteröitynyt? Kirjaudu sisään
You may login with either your assigned username or your e-mail address.
The password field is case sensitive.

Ohjeita vastaajalle

  1. Vastaa esitettyyn kysymykseen.
  2. Kysy itseltäsi: "Auttaisiko vastaukseni kysyjää?"
    Jätä vastaamatta, jos vastaus tuohon kysymykseen on "ei".
  3. Noudata Napsun sääntöjä.
  4. Pyri antamaan selkeitä ja perusteellisia vastauksia.
  5. Älä oleta, että kysyjä tietää kysymyksen aiheesta yhtä paljon kuin sinä.
  6. Kirjoita itse omat vastauksesi. Viittaa lähteeseen, kun lainaat tekstiä.
  7. Voit antaa kysyjälle vinkkejä vastauksen löytämiseen, vaikka et itse tietäisikään suoraa vastausta kysymykseen.
Pieni hetki, sivua ladataan.