Uskotko että kännykkä on vaaraton?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.01.2009 - 20:06

Jos säteilyjä tarkoitat niin uskon. Muutoin sen käyttö joka hetki koko valveillaoloajan näyttää menevän vaaralliseen suuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.01.2009 - 20:12

Tarkoitat kai sitä säteily vaaraa,eihän sitä ole tarpeeksi tutkittu.itse en tiedä saaneeni siitä mitään oireta,mut en ole sitä kovin montaa vuotta käyttänytkään.laskua sillä kyllä saa kertymään ,jos paljon puhuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 20:26

On vaaraton, uskon niin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 20:52

Minulla on kännykkä ollut jokapäiväisessä käytössä niin kauan kuin niitä nyt yleensä on ollut olemassa. Enpä ole muita siitä johtuvia haittoja todennut kuin työpäivän venymisen epämääräisen pitkäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.01.2009 - 20:57

Uskoisin, että vaaraton. Mutta vasta kymmenien vuosien päästä se näkyy, jos on vaarallinen. Kestää pitkään, ennen kuin pienen säteilyn seuraukset näkyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 21:22

Joka asiaa nykyään tutkitaan. Voit valita minkä syövän haluat, juomalla esim. punaista maitoa. Ei kai kännykästä ole sen enempää haittaa kuin mistään muistakaan mööpeleistä. Tässä kommentissa ei kuitenkaan mitään tietoa faktoista :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 21:28

Uskon, ettei se normaalilla yhteydenpidolla aiheuta kenellekään mitään vaaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 22:21

näin uskon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 23:44

Ei kai haittaa kunn ei häiritse kanssaihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 02:23

yhtä vaaraton kuin perunalastu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 07:53

Uskon sen vaarattomuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 10:25

Miten käytät sitä, riippuu siitä. Jos aina korvalla, niin ainakin hartiavaivoja saat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 12:52

Tämä tiedetään vasta vuosien kuluttua varmuudella. Mutta uskon jonkinmoiseen vaaraan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 18:05

En osaa sanoa vaarallisuudesta, kun ei ole vielä paljoa päästy tutkii, mut sen veran kyl pitäisin huolta ,et pienten lasten tai alakoululaisten en kyl antais olla paljoa puhelimessa..uskoa vaiko eikö?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:09

Kuulin kerran yhdessä netissä vai oliko se ilta sanomissa että yhdeltä mieheltä oli kännykkä räjähtänyt ja se mies oli kuollut :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 01:27

Mikä tahansa liiallisesti käytettynä on vahingollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 20:13

eihän sitä voi tietää koska on kuitenki aikas uusi keksintö niin kuin joskus aikanaan ei tiedetty että röntgeni on vaarallinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 20:43

Ei se vaarallinen omasta mielestäni oo,mut toisaalta jos sitä liikaa käyttää ei se hyväkskää tee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 14:11

kohtuullisina annoksina ja järjellä käytettynä siitä on jopa hyötyä, kaikki väärinkäyttö johtaa turmioon