Maksaako tänne rekisteröityminen mitään? Kannattaako se jos päivittäin tulee käytyä mutta ei kuitenkaan mikään tietokonenero..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 21:14

Ei maksa rekisteröityminen mitään. Eikä täällä tarvitse mikään nero olla, että pärjää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 21:14

Eipä maksa ja kannattaa, itsekkin aika uusu ja olen ihan koukussa tähän...tere tulemax!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 21:15

Ei tänne rekisteröinti mitään maksa. Ihan ilmasta. Mikäs tässä pitäisi kannattaa? Tää on mielipiteitten vaihtoa ja tiedon antoa niille jotka sitä kaipaavat. Ja itse saa vastineeksi tietoa toisilta. Tule vaan porukkaan mukaan. Täällä on ihan mukavaa, ja kivoja ihmisiä.

Lisätty: 15.01.2009 - 21:22

Ei tarvitse osata kaikkea. Vastaat sen mitä osaat. Unohda ne linkit, kunnes opit ne joskus jossain muussa yhteydessä. Eikä ole pakko ees vastata. Voit vaan kysyäkin.
Minä olin ilman kuvaa lokakuusta asti. Vasta viime viikolla laitoin kuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 21:16

Ei maksa mitään. Älykkäitä kysymyksiä vaan kehiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 21:16

Mut mie en ossaa edes laittaa tollasta hienoo kuvaa mikä suurimmalla osalla rekisteröityneistä on.. Saati sit kopioida lauseita, tai linkkejä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 21:18

Ei maksa. Ja ei kai sitä oo pakko vastailla kysymyksiin, muutaku niihin "minkä väriset sukat sul on"-tyyppisiin, jos ei vastauksia tierä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 21:21

Ei maksa mitään. Tervetuloa vaan ihanaan napusulais-seuraan. Siehän sait jo yhden pisteen kun kysyit, vastaamlla saa viisi pistettä. Täällä kaikki kunnioittavat toisia erittäin hyvin ja ovat kivoja kavereita.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 21:31

ei maksa, eihän tästä mitään hyötyä ole ihmiselle, totta. Tulee vaan käytyä matkalahjakortin toivossa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 22:27

ilmasta lystii, eikä täällä kyllä mikään tietokonenero viihtyiskään, ollaan liian tavallisia napsuttelijoita - tervetuloa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 23:30

Ensimmäisen päiväni jälkeen voin suositella. Vaikka vielä hieman suu auki ihmettelen ja kyselen itsekin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 23:57

Hauskahan se on täällä napsuilla, eikä maksa mitään . Ainut on netin käyttö ja pikkuisen sähköä kuluu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 10:07

Ei maksa mitään,eikä tarvitse olla nero,pärjätääkseen täällä.Vastailet vain kysymyksiin,miten parhaiten osaat ja kysyvä ei tieltä eksy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 18:09

Hei mut sehän koko homman pointti rekisteröinti siis, ei kai täällä oikeisti mitää neroja ole.
Mut kun me kaikki ollaan täällä niin sit hän tää onkin aika nerokas juttu.

Kato kun kaikki ei osaa: kieli, tietsikka, auto, opiskelu, ym juttuja, nii sit täältä löytyy aina joku joka osaa/tietää jotain. Mistä me tiedetään mitä sinä osaat tai harrastat, se kun voi olla joku pikkujuttu.

No nii kaikki "nerot" voi sitten ilmotautua mulle ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 00:40

Ei maksa eikä tarvii olla nerokaan. :) Miksi me täällä muuten vihdyttäiskään.. *viheltelyä*