Nykyajan musiikkitermit ovat minulle outoja. Mitä on kasarimusiikki ja tennarimusiikki?

Lisätty: 15.01.2009 - 21:30

annennee: kiitos. Hiljattain oli kysymys scene-tyylistä. Ymmärrän nyt, että scene, emo ja tennari-musiikki pyörivät saman musiikkilajin ympärillä. Onko OK?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 21:08

Tennarimusiikki on emo-nuorten kuuntelemaa musiikkia, esim. Chiodos. Tennari tulee siitä, että emo-nuoret käyttävät usein tennareita (esm. converseja).

Kysyjän kommentti

Kiitos, että asetit minut kartalle.Steinbeckin romaanissa "Torstai on toivoa täynnä" puhutaan myös tennareista, mutta ne ovat ihan eri juttunsa ei lainkaan musiikkiin liittyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 20:03

Kasarimusiikki: 80-luvulta peräisin olevaa musiikkia

Tennarimusiikki sen sijaan on aivan outo termi, googlestakaan ei löytynyt apua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 20:07

Etkö sie nyt muista: simmarit, sammarit, tennarit ja pipo oli mulla aina mielessäin ral. lal.laa. jne.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 20:21

Joo tennarimusiikki minullekin ihan outo termi ja kasari on 80-luvun musiikkia niinkuin llauraa on jo maininnut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 21:04

Miten minulkii, mut laittaisin ton tennari musan 70 luvul. silloinhan oli tennarit pop, ainakin meillä päin turkuses..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 00:29

Kasarimusa on 80-luvun musiikkia.
Tennarista en tiedä muuta kuin, että kaupungilla näkee nuoria tyttöjä, jotka kulkevat 15-asteen pakkasessa tennareissa. Vissiin joku muoti. :P