Vaihdatko pulin operaattoria tv-mainonnan perusteella,eli uskotko mainokseen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 20:26

Sonera on ollut aikojen alusta, enkä vaihda.

Kysyjän kommentti

Hyvä vastaus operaattori kysymykseeni.käytät samaa ,kuin myös mekin.Kiitän vastauksestasi terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 19:38

En vaihda, muutenkin olen operaattorin vaihtanut joskus 10v. sit, et oisinko jonkun sortin elisa uskollinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 19:40

Eräs tuttuni vaihtaa operaattoria aina kun näkee mainoksen jossa saa liittymislahjaksi vaikkapa risteilyn. Itse olen pysytellyt Sonerassa siitä asti kun sain ensimmäisen kännykkäni. Ja pysyn tästedeskin ellei jotain järisyttävää tapahdu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 19:44

En ole mainoksen uhri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 19:47

En vaihtele operaattoria. Tuohon mainos uskomiseen sanoisin että kyllä aika moni uskoo, eihän niitä muuten tehtäisi, ne maksavat yrityksille niin paljon että he tarkkaan seuraavat sitä mitä mainos tuottaa, luulen että esim. tv-mainonta lisääntyy entisestään sillä on niin paljon katsojia.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 19:50

Olen kerran kilpailuttanut enkä ole pettynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 20:03

liian laiska puljailemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 20:15

En vaihda, tyytyväinen nykyiseen operaattoriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 20:22

Eihän mainoksessa saa hintoja valehdella joten uskon kyllä mainoksiin tässä asiassa, mutta ei ne vaikuta siihen mitä käytän. Halvin löytyy parhaiten kun itse kokeilee erillaisia laskureita ja lukee hinnastot huolella läpi, sekä selvittää mille operaattorille soittaa eniten. Nyt minulle on halvin saunalahti eliitti+, ilman kk-maksuja koko loppuvuosi ja Saunalahden, Kolumbuksen ja Elisan liittymiin 3000min ilmaisia puheluita joka kuukausi ja muihinkin liittymiin vain 0,069 €/min. Ihmettelen jos jostain löytyy halvempi liittymä. Ei ollut maksettu mainos vaan kylmä fakta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 20:44

en vaihda koska olen tyytyväinen nykyiseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 21:21

En mutta pitääs kyl vaihtaa! Ko tää nykyynen lähettää liian kalliita laskuja. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 00:09

Se riippuu siitä mikä on hinta ero ja kuinka muut edut ovat, nykyään kannattaa olla hintatietoinen ja seurattava aikaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 01:26

En vaihda operaattoria jota olen käyttänyt >10 vuotta jos ei mitään radikaalia tapahdu.Olen keskittänyt kaikki nykyiseen.Koskaan ei kannata sanoa ei koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 08:58

En vaihda olkoon tämä sama,yleensä soita mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 00:28

En vaihda mainoksen perusteella; ne ovat usein harhaanjohtavia. Kilpailutin justiinsa puhelinoperaattoreita ja pyysin kaikilta tarjouksen. Ainoastaan TeleFinland suvaitsi ottaa yhteyttä. Muilla on siis tarpeeksi asiakkaita ilman minuakin. :P