Kuinka monta kertaa päivässä te täällä Napsussa nauratte päivittäin näille vastauksille?

minä melkein kokoajan, no tämä ei tuskin loukkaa ketään ,kun yksin naureskellen,näin hauskaa paikkaa en ole aikasemmin netist löytän, kiitos hauskoista vastauksista..!!

Lisätty: 15.01.2009 - 19:30

Niin en tarkoita pilkka naurua ..vaan kertakaikkiaan on niin HAUSKOJA KIVASTI KIRJOITETTUJA vastauksia että ne saavat minut nauramaan joten asian kysymykses johtuen ja vastaten..eihän tämnkään pidä olla kuoleman vakavaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2009 - 17:20

hymyillä on saanut aina kun on käynyt lueskelemassa, nauruhan kuuluu aina elämään:O) ja nauru kuulemma pidentäisi ikää hehehehehehihihahahahahah

Kysyjän kommentti

Oi ihku norski (kuva) ja samat mietteet kuin tälläkin mirril..heh..hyymörii..noh..!?.:)kIITOS OL KIVOI vastauksii ja hauskoi tietty...:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 18:19

eipä tuota nauramisesta haittaa ole,hyvä jotta elämä hauskaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 18:23

en oo nauranu kertaakaan vieläå :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 18:25

No aamulla ja päivällä sekä ehtoollakin tulee vilkaistua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 18:31

Ainakun napsun aukaisen ja aikaa riittää, nauran. Hauska ajankulu tämä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 18:32

Onhan tää auki jatkuvasti, välillä vilkaisen mitä on vastailtu. Harvemmin nauran vastauksille, mutta on muutaman kerran niinkin päässyt käymään. Hauskat vastaukset on kivoja, mutta ei asiakysymyksiin aina voi sellaisia laittaa. Yritetään kuitenkin olla hauskoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 19:15

Minusta on joskus hauskoja kysymyksiä ja kirjoitusvihreitä. Niille hihittelen hyvänsuopaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 19:45

Tänään nauroin sille tuskasen kysymyksen ensimmäiselle vastaukselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 20:18

Kyllä täältä joskus ihan makeat naurutkin on saanut, mutta harvemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 20:55

En ole itse asiassa nauranu yhtään kertaa täällä Napsussa. Mut tämä peli www.napsu.fi/viihde/pelit/8/2420 on tosi hassu että nauroin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 21:15

En varmaa kertaakaa oo nauranu. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 21:23

ei ole vielä naurattanut.. sitä ootellessa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 22:27

kyllähän sitä saapi melkeistään joka päivä hihitellä ittekseen kivoille vastauksille,ja välillä myös omillekkin vastauksille ja kysymyksille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 09:02

Kyllähän täällä naurattaa,välillä kysymystä tehdessä,eniten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 13:17

En suoranaisesti naura mutta aika usein hymyilyttää kieltämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 00:26

Usein!! On ollut tosi hauskaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 19:29

Riippu miten hauskasta vastaukesta on kyse. Mut oon kyl nauranu jo paljo tää ollessani :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 14:34

HAUSKAA ON

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 19:44

alvariinsa, lähes joka päivä