mitä teet jos voitat matkalahja kortin?

Avainsanat: voitto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 19:33

Matkalle, ja matkakohteeksi joku kiinnostava paikka joita maailmassa löytyy todella runsaasti.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 14:42

lähtisin hetimiten matkal, ai ehkä uusinkin passin ekaks..siit tulikin mielee, et 10v jo takana passillakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 14:44

Passin hankintaan ja reissuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 14:44

Varmasti lähtisin johonkin lämpimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 14:46

Lähtisin toki matkoille johonkin kivaan maahan johon olen haaveillut lähteä...niitä onkin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 14:54

Timbuktuun :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 14:55

menisin uteliaisuuttani Kuubaan, omilla rahoilla sinne ei tule koskaan mentyä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 15:24

Voitin kerran lahjamatkakortin aloitepalkkiona. Vaihdoin sen naisten kuviin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 15:29

lähtisin brasiliaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 15:36

Antaisin lapsilleni opiskelupalkkioksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 15:58

Kesällä tehdään kuitenkin useampi reissu, ainakin pari viikkoa Ålandissa ja ehkä taas Saksan matka syksymmällä. Mihkähän kaikkeen se oikein käy? Kaupunkiloma voittaa etelänmatkat joka tapauksessa, Praha, Wien,enkä jopa Lontoo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 15:59

Minä lähtisin pimeää ja kurjaa syksyä pakoon pitemmäksi ajaksi vaikkapa Kanarialle. Se on sopivan lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 16:02

Jos kortti ois ulkomaille pyytäisin vaihtamaan,kotimaanmatkaan.Täällä kotimaassa on vielä paljon näkemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 16:04

pistäs miettimään, mutta tuskinpa toista kertaa osuu kohdalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 16:07

Reissulle tietystikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 16:38

Ensin taitaisin kiljaista HALLELUJAH ja sitten menisin uusimaan passin ja sen jälkeen pää kolmantena jalkana Key Westiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 18:40

Matkustan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 19:49

Lähtisin oitis reissuun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 20:00

käyttäisin kyllä lahjakortin, tottakai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 20:12

Olisin varmaan onnesta mykkä vuorokauden, sitten rupeaisin ajattelemaan jotain.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 22:01

tottakai reissaisin..mut jos en pääsis myisin matkan jollekkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 08:41

Tottakait käytän sen matkan maksamiseen. Matkalahjakorttihan tarkoittaa sitä että on määrätylle summalle kirjoitettu ja käyttöaika on yleensä kerrottu. Itselle ei tule sitä tilannetta että kortti olisi voimassa vuoden enkä matkustasii sinä aikana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 17:25

ensin tulee mieleen, et "onko tää joku vitsi, enhän ikinä voita mitään" sit alan kattelee matka kohteita ja tietysti riippuu, kuinka isosta matkalahjakortti summasta on kyse. sen jälkeen alkaa miettimään, kuinka paljon pitäisi vielä säästää siihen , niin että siellä matkalla pystyisi shoppaa..koska harvemminhan matkalahjakortti sisältää shoppailu, ruokailu ja retki rahoja... mutta käyttöön menis varmasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 00:18

Lähtisin lasten kanssa matkalle. Tosin aion lähteä joka tapauksessa, mutta... :)