Joko ikävöit KEVÄTTÄ?

ON tosi ikävä ,valoa ja puutarha hommia...

Avainsanat: kevät ikävä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 08:43

No voi että ja ihan varmasti. Kiilto silmissä selaan puutarhalehtiä ja mietin mitähän uutta ensi keväänä. Tuijotan hievahtamatta lumihankeen siihen kohti mihin viime syksynä istutin lisää tulppaaneita...joskohan ne sieltä nousevat. Kevät, mikä ihana sana. Se saa mielen virkistymään ja rintaan kumman kaihoisan kaipuun.

Kysyjän kommentti

Nuin miekiin salaa siemenpussii nuuskin jo kaupoissa..oi kevät tule pian...ja kaikilt ja kaikil kiitos ja kevättä rintaan pienin askelin..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 08:53

Kyllä vaan,valoa ja aurinkoa kaipailen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 09:06

Kyllä, ikävä aurinkoa ja vähän lämpimiä ilmoja:)
Harmi vain kun nykyään nuo kesät ovat niin sateisia ja kylmähköjä ollut, ainakin täällä Pohjois-Pohjanmaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 09:26

Kyllä ikävöin. Aurinko tekee ihmeitä, saa mielen piristymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 09:29

Ei tässä viellä,kyllä se kevät tulee kun kerkeää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 09:44

kyllä kun ilmatkin vaihtelevat
viime viikollakin niin keväistä ilmaa sitten taas aivan tpista vettä ja jälleen pakkasta.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 10:11

En, ihan hyvä että on eri vuodenajat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 11:28

Valoisuus on lisääntynyt ja minä selailen jo siemenluetteloita. On ihanaa odottaa kevättä, kun pahin pimeys on jo väistynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 11:39

Odotan ihan innolla kevättä. Silloin vasta herään eloon. Näin talvisaikaan tunnen olevani jatkuvasti jotenkin horroksessa. Aurinko ja lämpö saa ihmeitä aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 15:04

Kyllä odotan, tämä pimeys on niin synkkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 18:32

Kevät on hienoa aikaa ja täällä etelässä alkaa jo kevät tehdä tuloaan. Kukat on alkaneet kukkia ja monissa puissakin on niin hienoja kukkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 18:52

en, jouluvalot palavat vielä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 19:55

kyllä, kesäkin sais jo tulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 20:41

Odotan aina koko syksyn, talven ja kevään kesääääää!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 21:45

ikävöin kevättä ja paljon, kevät on hieno vuodenaika. kevät voisi alkaa heti joulun jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 22:08

Vaihtelu virkistää, niin vuodenajoissakin. Tosin ne välimallin kelit ei innosta yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 19:26

kyllä, 15-v synttärit... ja kesäloman lähestyminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 23:56

Odotan kevättä, mutta elän tässä hetkessä, joten ei paniikkia. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 22:52

odotan kovasti, mut ensiks odotan,että pääsen käymään kesässä...varasin sen matkan josta jokapaikassa hehkutan....jes

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 19:44

On ikävä,onneks se sieltä pikku hiljaa lähestyy ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 18:56

kyllä se sieltä tulee aikanaan, tähän mahtuu vielä monta kivaa juttua väliin, niin että eipä mennä asioiden edelle - muista elää tänään -