Oletko entinen koulukiusaaja.

Itse olin kiusattu,myöhemmin tukihenkilö.

Avainsanat: koulu koti kiusaaja.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2009 - 23:55

En ollut kiusaaja, mutta kiusattu kyllä. Minun kohdallani sekin vahvisti jotain ja nykyään pärjään paremmin ja osaan pitää puoliani. :P

Kysyjän kommentti

hyvää jatkoa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 08:30

En ole.Harmi että nykyään on niin paljon koulukiusaamista:(
Pitäis koulujen kuri olla niinkuin on joskus historiassa ollut..eli tiukempaa.
Minuakin on koulukiusattu ala-asteella aikoinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 08:30

En ole ja tässä mietinkin, kun olin melkein koko koulu ikäni tyttökoulus,niin ei meitin luokalla kiusattu, eikä kyl seka luokallakaan, mitä nyt pojat kiusoitteli, mutta en niistä saanut traumoi, ei niin vakavasti otettavaa, no kerran 6.lla ope pisti takanani olevan rasavillin pyytämään minult kauniisti anteeksi ja sekin kiusoittelu jäi lyhyeen,hyviä kavereita oltiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 08:35

En ole ollut koulukiusaaja. Kyllä niitäkin oli silloin kun koulua kävin. Kiusaamiset eivät kuitenkaan pitkään jatkuneet, opettajat olivat ankarampia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 08:35

En ole koskaan koulussa kiusannut ketään, mutta yksi poika kiusasi minua, kulki perässä ja nappas lakkiani heitteli lumipalloilla, mutta mulle sanottiin että se tykkää minusta eikä osaa sitä muuten näyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 08:35

En kuulunut koulukiusaajiin enkä edes kiusattuihin vaikka olinkin tavallista pyöreämpi lapsi.Siihen aikaan lapsilla oli mukaa tekemistä välitunneilla.Ja olihan siellä opettajan valvova silmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 11:16

en ole kiusannut ketään, mutta yksi poika kiusasi minua, kulki perässä ja hoki: olet "musta mooses" , minulla oli pitkät tummat hiukset leteillä.

silloin se ei tuntunut yhtään kivalta, nyt naurattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 11:43

En ollut koulukiusattu enkä kiusaaja. Opettajat olivat ankaria siihen aikaan. Enkä havainnut koulussa kohdistuvan kiusaamista kehenkään. Koulu oli iso, joten olisi siihen sakkiin luullut mahtuvan kiusaajiakin, mutta silloin tavat olivat erilaiset, sanon suoraan paremmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 12:50

Minua kiusattiin koulussa. Kaikki mun luokan tytöt... ei muita. Niitä oli kaheksan. Sen jälkeen rupesin kiusaan niitä yläasteella. Kukaan opettaja ei huamannu kun vedin niitä hiuksista. Oon muuten mies...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 12:51

een oo :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 15:06

Täytyy sanoa, että joskus tuli kyllä joku paha sana sanottua jollekin, mutta sille asteelle se kiusaaminen minun kohdallani jäi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 20:13

En syyllistynyt siihen mielestäni koskaan - ei ollut varaa pilkata muita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 21:42

en koska olin kiusattu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 17:32

en oo ollu kiusaaja tai kiusattu. kovasti yritin puolustella niitä, jota kiusattiin, joutumatta kuitenkaan silmätikuksi tai vaikeuksiin missään asiassa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 19:47

mua kiusattii hirveesti ala-asteella,mut nykyään ite joskus kiusailen,paha tapa