Mistä haluaisit luopua?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 20:07

Tällä hetkellä yritän luovuttaa näitä läskei,mut tarkoitus ois, myös siivota kaappei ja heittää rojut pos,ja ne mitkä ovat jonkunkin arvoisia annan erään löytökissatalon kirpparile ja vaatteita pun.ristille,tai seurakunnalle.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 20:00

rasvarenkaista vatsani ympärillä eli jenkkakahvoista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.01.2009 - 20:03

Kaikesta turhasta roinasta, mitä vuosikymmenten saatossa on nurkkiin kerääntynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 20:04

Lue Tommy Hellstenin kirja "Saat sen mistä luovut" ja ajattele asiaa uudelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 20:18

Liikakilot vois joku viiä poies jos tahtoo.. Heh..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 20:38

Syksyyn mennessä on toivottavasti muutto edessä ja sitä ennen tarvii saada vaatteista, keittökamoista, ja muista romppeista ainakin puolet pois. Olenkin yrittänyt välttää kirppareilla käyntiä koska sieltä tarttuu mukaan aina jotain löytöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 20:58

Varaston epäjärjestyksestä kun en itsekään tiedä mitä tarpeetonta siellä on.Täytyy tarttua toimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 21:48

jenkkakahvoista ja töppäilyistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.01.2009 - 22:13

Krääsästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 22:45

Läskeistä, myös varastoon kertyneistä rikkinäisistä sähkötyökaluista joita en ikinä ole käyttänyt edes.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 23:01

Ikä ärtyisyys on minussa ikävä piirre ,sekä tietenkin nuo liikakilot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 00:06

Oikeastaan enemmän mietin sitä mitä haluaisin säilyttää, sitten vasta mistä pitäisi / voisi / haluaisi luopua.

Tuolta luopumispuolelta löytyy koko joukko huonoja tapoja, turhaa krääsää ja järjettömiä tavoitteita ... lähes loputtomalta tuntuva lista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 08:49

Loputtomilta tuntuvista listoista,sekä muusta rojusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 10:22

Kaikesta turhasta tavarasta eli pikkujutuista joita kerääntyy kotiin ja joiden perkaaminen on mielestäni ikävää.Juuri joulun jälkeen ollessani lomapäivillä keräsin ison kanssa turhaa paperia ja silppuroin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 10:50

Viisi tai kuusi kiloa painosta joutaisi pois,ylimääräistä tavaraa on myös kertynyt aittaan ja vinnille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 15:03

Ylimääräiset kilot pois ja ylimääräiset tavarat mitä kaapeissa tahtoo lojua....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 20:57

ylimääräisistä liikakiloista ja periaatteessa kaikesta irtaimistosta jota meillä on (haluaisin ihan täysin uudistaa koko kämpän)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 22:03

Sikspäkki kuntoon ja tupakanpoltto veke. Ei luulis olevan niin kovin vaikee homma olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 18:12

Sikaareista, mut kaipa se joku pahe pitää olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 23:36

Turhista suunnitelmista, jenkkakahvoista (ne onkin jo menossa) ja krääsästä. Vaikeinta on ollut tuo suunnittelu-homma kun ei ne asiat yleensä mene niin kuin olen ajatellut. Haluaisin kuitenkin löytää kultaisen keskitien tässä asiassa, ettei tulisi vallan saamattomaksikaan. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 19:55

Liiallisista rasvoista mahan ympärillä ja sit kaikesta turhasta roinasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 22:53

Toi "pelastusrengas" joutaisi pois.