Käytätkö noita ns. urheilujuomia ? Energiajuomat juuri urheilijoille tarkoitettuja.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 19:28

En koskaan mutta energiajuomia joskus. Energiajuomat EIVÄT YLEENSÄ OLE URHEILUJUOMIA, kertoo wikipedia alla olevasta linkistä. Energiajuomat sopivat paremmin autoiluun ja työpaikoille kuin urheiluun. Tosin aika moni tuon tietää ilman linkitystäkin.

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/Energiajuoma

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 19:33

En käytä,koska en urheile.Lenkin jälkeen juon vettä,meillä on täällä hyvä vesi,ei tarvitse ostaa pullo vettä.Sit vielä kunnon kahvit päälle,niin Avot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:34

en, ninul ihan vesi riittää, mut en kyl olekka himo urheilija..en kait oikein laisinkan urheilija,mut jonkin moista liikuntaa yritän nyt yllä pitää..aloitin nimittäin vasta...pitkän tauon 1,5v jälkeen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:40

En käytä maistanut olen ja ne on pahanmakuisiakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:45

en ollenkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:45

Eipä ole tullut kokeiltua, eikä ole tehnyt mielikään kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.01.2009 - 19:46

En käytä. Huber riittää mun juomaksi, jos makua haluan enemmän lisään siihen puolukkamehua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 00:20

Hammaslääkärini väitti, että et voi pistää hampaitasi kovemmalle rääkille kuin säänöllisellä energia/urheilujoumien käytöllä (happo- ja sokerikylvyt). Minua tämä ei hetkauttanut kun en muutenkaan käytä (löytyipäs edes joku pahe johon en ole koskaan sortunut)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 08:58

en käytä olen joskus juonut yhden batteryn,siinä kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 10:31

1.Urheilujuoma#energiajuoma>nyt sekoitetaan kaikki
Energiajuoma kuten kahvi tuo lisäenergiaa, muttei urheilujuoma.
Urheilujuoma lisää energiavarastoja,muttei energiajuoma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 10:33

Ei, en myöskään urheile. Jotain olen maistanut, muistaakseni esitteltyilaisuudessa.
Kahvi ei oel energiajuoma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 20:44

Olen joskus maistanut mutten tykännyt yhtään, enkä juurikaan urheile jos joskus satun urheilemaan niin siihen riittää vesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 22:52

ne on keksitty vasta sen jälkeen kun minä heittäydyin vesi linjalle, joten empä käytä