Kuunteletko radiota päivittäin ja millaista kanavaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 19:25

Kyllä, hyvää musiikkia soittavaa paikallisradiota.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 19:28

Vähän fiiliksen mukaan ja taustalla pidän, en aina edes kuule mitä sieltä tulee, mut autosa aina ja iskelmää kuuntelen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:30

Kyllä kuuntelen.Autossa se on aina avoinna.Lähinnä paikallista kanavaa josta kuulen musiikkia ja ajankohtaisia uutisia.Samoin myäs kelloradio saattelee uneen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.01.2009 - 19:30

Hyvin harvoin kuuntelen. Joulun aikaan tuli enemmän kuunneltua joulumusiikin takia. Jos kuuneten, niin jotain musiikkikanavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:33

Harvemmin ja silloinkin netistä jotain radiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:35

Lähes päivittäin ja aina RADIO SUOMI. Jääkiekkokierrokset ovat viikon kohokohta. Maksullisten paikallisradioiden toimittajien taso on ala-arvoinen ja tuntuu ettei heillä ole käytettävissään kuin muutama levy kun pitää soittaa sama kappale 5-6 kertaa päivässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:38

Kuuntelen radio Suomee ja joskus iskelmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:45

Kuuntelen melko paljon. Ylen ykkönen, Radio Keski-Suomi, Järviradio ja Radio Dei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:53

Radio on aika paljon auki, esim. työpaikalla aina joku kanava, kotona paikallista ja ylen ykköstä ja iskelmää.

Lähteet:
Oma kuuntelu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 20:14

Kuuntelen päivittäin sekä autossa että kotona RADIO AALTOa, ehdottomasti paras taajuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 09:06

Kyllä kuuntelen, autossa englannin kielinen kanava päällä,kotona joku nova,välillä muukin kanava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 10:25

Radiota kuuntelen ehkä pari kertaa kuukaudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 20:33

meillä radio auki 24h/vrk. pitkän aikaa oli iskelmä..kyllästyin ja vaihdoin radio voimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 23:14

En kuuntele enää. Liikaa mainoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 22:55

en kovin usein, joskus tietsikalla istuskellessa Radio aalto pauhaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 18:22

Ylen ykkönen, Radio Aalto puolet päivästä ne soivat jossain taustalla