kun äänestätte vastauksia, luetteko aina kaikki vastaukset vai äänestättekö sattumanvaraisesti jotakin vastausta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 16:53

Tottakai luen kaikki, haluan antaa ääneni vastaajalle joka on oikeasti nähnyt vaivaa vastaamisessa. Kunnia sille jolle se kuuluu! :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 16:56

kyllä luen kaikki jos äänestän, mitähän järkeä siinä olisi äänestää sokkona?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 17:02

kyllä haluan myöskin antaa hyväl vastauksel ääneni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 17:03

kyllä kaikki tulee luettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 17:07

lueskelen kaikki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 17:11

Elokuussa kysytty suht samanlaisia kysymyksiä (2kpl), mutta sä et silloin viel ollunna Napsus, joten kävin kopsaamassa omat vastaukseni sieltä (näissä silloisissakin oli hyvä kun oli laitettu avainsanaksi esim. äänestys, niin löyty helposti Napsun avainsanalistoilta)

1.Tottakai luen kaikki vastaukset hyvinkin tarkkaan ja äänestän sitä vastausta, josta mielestäni on ollut minulle (plus muille) todella hyötyä ja apua, se parhaan vastauksen "tittelin" saanuthan saa siitä hyvän mielen, koska hän mahd. on nähnyt paljonkin vaivaa ja aikaa etsiessään tietoja, yms. kysyjän kysymykseen vastatessaan.....

2. Äänestän aina, jos mielestäni on tullut se "kaikista paras vastaus", mutta jos kaikki on suht tasavahvoja paremmuudessaan (kun ei ole vielä mahdollisuutta perustella valintaansa) (siis silloin elokussa ei ollu, huom.), niin en voi äänestää ketään (joten muut napsulaiset voivat sittten sen äänestää mun puolestani (luulen ainakin niin), jotta en loukkaisi ketään, jos vastaukset ovat olleet suht yhdenvertaisia.....

Näin tää menee mulla edelleenkin nää ns. valinnat......onneks tuli kuitennii tuo 'kommenntti' -kohta Napsuun tämän uuden päivityksen myötä, mukava parannus....

Lähteet:
elokuu 2008 ja 14.1.2009

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 17:21

luen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.01.2009 - 17:22

Ilman muuta luen kaikki vastaukset ennen äänestämistä. Miten muuten tietäisin parhaan vastauksen mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 17:25

Luen aina kaikki vastaukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 17:33

Kyllä luen kaikki vastaukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 17:37

Luen kaikki ja jos ei ole mitään äänestettävää niin en myöskään äänestä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 17:46

Kyllä luen mutta muodostan oman mielipiteeni antamatta sen vaikuttaa muiden vastauksista.Tosin on paljon niin hyviä vastauksia että voin jatkaa niitä lisäämällä kenties jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 17:51

Kyllä luen ja ilmoitan kommentilla kysymykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 18:04

pakkohan ne on lukea, arpajaiset on asia erikseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 19:14

Ilman muuta pitää lukea, eihän muuten voi katsoa mi9kä olisio paras vastaus kysymykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 09:23

Kyllä luen sitten joskus vastaukset ovat saman arvosia,niin pitää miettiä ketä äänestää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 14:37

Jos ja kun äänestän, luen kaikki vastaukset. En äänestä nimmarin perusteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 20:50

luettava ne on, ei muuten tiedä mikä on minusta se paras tai hauskin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 21:43

Kyllä luen. Eihän sitä voi muuten päättää mikä on paras. :)