Mistä voin ostaa sellaisen peilin mistä näen oikean kuvani enkä peilikuvaa?

Avainsanat: peili peilikuva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 16:20

en tiedä tälläisestä peilistä.. onko sellaisiakin? mielenkiintoista. Minäkin haluan kuulla vastuksen:)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 16:49

olipa erikoinen kysymys (: en kyllä osaa vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 16:58

taikuri Kruunblommin perikunnan huutokaupasta, tai jostain vastaavilta markkinoilta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 17:16

Tuossa onkin itua, siis kertokapa tahdon kans selasen ja viel jospa se ei näyttäis itseäni niin suurelt ku tämä kotopeili nyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 22:11

Eikös se mee niin, jot jos ois kaks peilii, ees ja takana siitä esim. nuamatauluu sen toisen kautta kattoo siihen toiseen peiliin, niin ei ookkaan enää peilikuva, vaan oikea kuva...
(voihan vitalis, et tässä kyssäris höyryy meikäläisen nuppi.... mut ku se on se valkiapiä/londi, niin minkäs mie voin....) Huh, hah hei, eli vastaus (vihdosta taas) = ei tarvii ostaa muut kun ne kaks tavallist peilii, eik mennä taikurikauppoihin... mut jos joku kekkaa sellasen jutskan, niin miehän sit oottelen tääl (säilyypähän sen toisen peilin ostolt, minäkö pihi, nooo een ooo..)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 09:26

Tuossa oli paha kysymys ei tiedä kauppaa mistä saisi tuollasen peilin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 21:40

Osta huuto.netistä semmoinen 60-luvun peilipöytä missä on yksi peili edessä ja kaksi sivulla. Siitähän näet peilikuvasi peilikuvan eli sen todenmukaisen kuvasi. :)