Holhotaanko mielestänne Suomessa ihmisiä liikaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2009 - 01:20

Jos asuskelee hiljakseen tuvassaan eikä tarvitse mitään eikä häiritse ketään niin hyvin menee.
Mutta jos tarvitset jotain apua niin johan löytyy pykälää ja paragraafia.Maanviljeljöillä on lisäksi EU ja satelliittikamerat riesanaan.

Suomi on silti kaikenkaikkiaan vielä hieno maa, mutta pikkumaisempaan suuntaan ollaan menossa.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi miun holhoamis kysymykseeni,olen kanssasi samaa mieltä,siksi äänestin vastauksesi parhaimmaksi.Hyvää jatkoa siulle terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.01.2009 - 21:24

Ei ole periaatteessa. Niedon ala reunassa on paljon muta ei liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.01.2009 - 21:25

Kyllä ja ei. väärissä asioissa holhotaan ja missä pitäis ei valvota. Baarien tupakoiminen baarin päätettäväksi, kauppojen aukioloajat vapaaksi. Esim. julkisilla paikoilla ryyppäämistä sais sen sijaan holhota vähän lisää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 21:28

^^ huoh kenellä tollasiin holhouksiin on aikaa ja resursseja?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 21:29

Mikä se nyt on holhoamista ja mikä ei, ei holhota liikaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 22:17

Naapurit holhoavat välillä liikaa kun turpavärkki on ikkunassa aina, tuli sitten kotiin vaikka kello 04, tai etenkin silloin he päivystävät kummassakin ikkunassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 22:22

liian vähän siellä missä pitäisi, liikaa siellä missä ei pitäisi ja sitten vielä ne Brysselin direktiivit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 23:13

Juups samaa oon funderan, et sin min tarvis eip ja ku pitäs ol jonkunkin näköst holhottavaa niin eips..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 23:43

riippu siitä tarkoitetaanko holhoamisella huolenpitoa vai vahtimista, ekaan ei tokaan juu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 10:12

sosiaalipuolella kyllä välistä menty liian pitkälle
sairaita tulisi hoivata lisää
samoin vanhuksia
itse auheutettu sairaus (alkoholi mm) tulisi kärsiä ilman yhteiskunnan holhousta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 13:58

Ei varmaankaan ja onhan meillä osa kansasta sellaisia joita pitäisi holhota vieläkin enemmän, eivät osaa hoitaa omia perusasioitaankaan.
Sääntöjen noudattaminen (sen valvonta) ja holhoaminen ovat 2 eri asiaa.