Mitä urheilua seuraatte ja miten jos yleensä seuraatte vai harrastatteko jotain urheilulajia muutenkin kuin penkiltä.

Avainsanat: uusi vuosi ja uudet tavoitteet.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.01.2009 - 21:34

Seuraan päivittäin/viikoittain/kuukausittain (penkkiurheilijana); jääkiekkoa (myös mestistä), salipändii, kaukalopalloa, jääpalloa, mäkihyppyjä, kansaivälisiä hiihtoja, ampumahiitoa, pesäpalloo, formuloit, rallii, pujottelua, korista (voip olla et joku jäi pois,heh).

Lähteet:
Toisis perheis toisinpäin meil näin päin.... oiskohan omalla veikkauspanoksella tähän myös osuutta?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.01.2009 - 20:54

MM jääkiekkoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 20:54

Jääkiekkoa tulee seurattua eniten varsinkin mm-kisoja:) ja itse kesäisin pelaan jalkapalloa ja talvisin jääkiekkoa...ja salibandy on kans hyvä harrastus :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 20:56

joskus seuraan jalkapalloa.. itse pyöräilen ja kävelen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 20:58

Korista Joensuussa kun on toi KATAJA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 21:05

En seuraa, ja itse yritän alotel vesijumpaa 1 kerta takan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 21:22

MM- jääkiekkoa ja mäkihyppyä. Itse harrastan epäsäännöllisesti ratsastusta ja lenkkeilyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 21:28

Talvella seuraan jonkun verran hiihtoa ja kesällä ennimmäkseen yleisurheilua.

Lähteet:
Oma katsomus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 21:31

En seuraa mitään lajia enkä urheil. Uutisista kuuulen tuloksia ja kaverit puhuu on pakko kuulla. se riittää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 21:34

itse harrastan kuntoilua
( pyöräily, rullaluistelu, hiihto, laskettelu, lenkkeily)
en erikoisemmin seuraa urheilua telkkarista enkä käy matseissa,
paitsi joskus pesäpallo- ja painimatseissa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 21:37

Seuraan mäkihyppyä,joskus lätkää,hiihtoa,pariluistelua.Ihan omalta kotisohvalta katselen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 22:25

Frisbeegolf, on vaan vaikea seurata muualla kuin paikan päällä sillä sitä ei näytetä televisiossa lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 22:25

omat aktiiviajat on jo kaukana takana, penkiltä en ole oikein koskaan innostunut urheilemaan, seuraaminen satunnaisen innostumisen varassa ja silloin päälimmäisenä omat vanhat lajit lätkä, futis ja murtsika

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.01.2009 - 23:06

Urheilun seuraaminen on suorastaan upeeta. Tärkeimpiä mainitakseni ovat, kaikki hiihtolajit, mäkihyppy, taitoluistelu, pikaluistelu, alppilajit, voimistelu, keilailu, lentopallo, uintilajit, EM, ja MM tason jääkiekko, samoin jalkapallo. Telkkarista tulee kaikki katsottua. Itse en nykyisin harrasta muuta kuin kävelyä. Joskus aiemmin oli kuvioissa voimistelu, yleisurheilu, lentopallo, uinti, juoksu ja keilailu. Vanha ei enää jaksa harrastaa aktiivisesti urheilua. Siksi penkkiurheilu tullut tilalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 23:45

keilailu ja curling, niitä voi itsekkin harrastella iästä riippumatta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 00:01

Kyllä tulee oltua pahimman laatuinen penkki urheilija, että melkein kaikki tulee katsottua. Ainult on tuo golf jota en jaksa katsoa telkasta. Täällä kanarialla jää vähiin kun ei näe kaikkia kanavia, etupäässä jalkapalloa vain ja suomen netti tv;stä näkee mäkihypyt ja pujottelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 01:26

Seuraan penkkiurheilijana tai telkusta voimistelua, sumopainia ja niitä maailman vahvin mies juttuja.

Tällä hetkellä en kuntoile itse ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 15:59

tennistä harrastan ja lenkkeilyä koiran kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 23:37

Mitään ei tuu seuraamalla seurattua. Satunnaisesti voi sitten katsoa mitä tahansa. Sama juttu kuin itse voi lähteä yrittämään mitä harrastusta tahansa, mihin vain kaverit saavat houkuteltua. Viimeksi on taidettu pelata sulkapalloa. Hyvää tykkää myös selkäni joka työn puolesta kaipaa liikuntaa.
Mieli tekis kokeilla seinäkiipeilyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 21:07

Seuraan välillä golfia, pakon sanelema juttu. :P
Itse harrastan ihan muita lajeja. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 12:19

Seuraan ainoastaan Formulakisoja.