minne kiinität huomiosi, kun tapaat tuntemattomia ihmisiä?

Itse katson ain hampaat, ne kertovat paljon..ja ne paljastuvat heti kätellessä..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.01.2009 - 18:49

En mihinkään menen ohi kun en tunne.

Lähteet:
Oma tieto

Kysyjän kommentti

Kaikil hyvät katselmukset joten kin vain REPS ja nauraa et tyrät rytkyy....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.01.2009 - 18:04

suu,silmät,hiukset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.01.2009 - 18:06

Kokonaisuuteen. Se kertoo paljon ihmisestä. Esim. likaiset ja risat vaatteet on paha juttu. Puhtaat ja risat, ei niin paha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 18:12

silmiin ja suuhun :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 18:12

Silmiin, silmät on sielun peili sanotaan, ja näin olen huomannut tässä elävässä elämässä... ei voi tietää ensikontaktissa, mitä toisen elämässä on tapahtunut/johtanut tähän ulkoiseen olemukseen, mutta kun silmiin katsoo, niin siinä ei ihminen voi 'valehdella', eli 'totuus' löytyy silmistä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 18:17

Kokonaisuuteen ja käytökseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.01.2009 - 18:18

Purjeisiin ja peräsimeen. :) Eikun piti sanoa, että silmiin. Suuret silmät ovat mahtavat. Niin ja väri myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 18:20

Kokonaisuus, ylhäältä alas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 18:36

Kyllä se on kokonaisuus ihmisestä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 18:41

silmät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 18:48

taitaa se alkaa siitä keskeltä pärstää ja siirtyy pikku hiljaa laajemmalle alueelle, koko kroppaan ja siihen mennessä ovat jo mukaan tulleet äänet, hajut jne. lopputulos on koko paketti sarvineen ja hampainen ... en mä sen tarkempaa vieraita kehtaa syynätä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 18:59

Minulla taitaa olla jotkin sisäiset tuntosarvet, joilla aistin vaikutteita tapaamastani henkilöstä. Olen ollut vuosikymmenet asiakaspalvelussa ja tiesin ennenkuin asiakas aukaisi suutaan kuka oli hankala ja kuka ei.

Ei siinä katsottu silmiä eikä muutakaan. Se oli vain ilmapiiri, jonka vieras ihminen toi tullessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 19:17

persoonallisuuteen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.01.2009 - 19:34

käytös

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 21:34

Koko olemukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 02:39

Vaatteisiin ja käytökseen. Ihan ekana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 08:56

Ensisijaisesti silmiin, suun eleisiin ja hiuksiin.Siis kokonaisuuteen.Mutta kasvot ovat aina toki se ensimmäinen asia johon kiinnittää huomion.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 09:31

kasvot, vaatetus..se kokonaisuus ja sen jälkeen ääneen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 13:58

Hampaat näkyy väkisin. Eräs kiinteistövälittäjä kertoi että hän katsoo aina ensiksi mahdollisen asiakkaan kengät, niistä kuulemma näkee varallisuuden heti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 15:51

kasvot ensin, sitten vaatteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 20:45

jennifer sen sanoi; koko olemukseen eli muuhunkin kuin ulkonäköön. On tärkeää myös oheisviestintä ja miten käyttäytyy. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 20:20

Yleensä kasvonpiirteisii,hiuksiin ja vaatetukseen