mitä muuta puuhuutta useammin samaan aikaan ,kun olette Napsus? mä katon TV.tä ja siks kait nämä kirj.virh.kun pitäs txt .

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2009 - 17:52

telkkari tai radio on aina auki, mut ei tässä samaan aikaan muuta ehdi tehdä..kissoja välillä rapsuttelen, kun ne tahtoo välillä tulla tähän näppäimistön päälle makaamaan

Kysyjän kommentti

Meil kans huomion hakusii....ja näppäimistö kiva, voi osallistuu eännän kans napsutteluun..kiitoksia vastauksist hyvii kaik..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.01.2009 - 13:42

Kaikkea mahdollista. Siivoan, pesen pyykkiä, teen ruokaa, katson telkkua, kirjoittelen kummityttöni kanssa pikaviestejä, tiskaan ym. Milloin mikäkin homma on vuorossa, niin sitä teen. Sopii hyvin tän napsuttelun kanssa yhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 13:51

Samaan aikaan en mitään, mutta välillä kyllä kaikenlaista. Juuri pesin lattiat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 13:52

radio an auki ja sitten kaikennäköistä mikä nyt sattuu olemaan ajankohatista, vaikka ruuan laitto tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 14:05

välillä raavin jopa päätä.ulkoilutan koiraa ,radio auki .opiskelen englantia sivussa,ja vaikka mitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 14:15

käyn kans koiran kans lenkkeilemässä, puhun puhelimessa nii ja kaikkee kotiaskaretta tulee tehtyä..just äskön imuroin.
radio auki, täl hetkel on myös telkkari päällä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 17:03

Keskityn vain Napsuun ja muutenkin aina yhteen asiaan kerrallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 18:53

Minulla vain napsu ja sitten napsu kiinni ja muihin asioihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 19:05

välil hyppään jääkaapilla ja sitten kaikkee muuta mihin komennetaan, vien roskii ulos, tiskaan, pesen ikkunat, vaihdan lampun, leikkaan nurmikon, luon lumet ja niitä puuhia piisaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 20:24

Juon kahvia tai käyn leikkimässä kanin kanssa välillä. Ei napsuilu ole kauhean sitovaa. :)