Kuuliko teidän kodissanne ääniä ja minkälaisia? meillä välillä askeleita, kolinaa, oven availua .ulkona rautakalus.siirt.ääni

Myöskin tavarat vaihtaa paikkoja,enim.löytyvät lattialta, vaikka olivat pöudän päällä.Ei ole kyse vanhasta talosta n.15v Enkä kule näitä ääniä yksin olles vaan miehenikin niitä on kuullut, mut hän niin skeptine..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.01.2009 - 15:34

meillä on nyt ihan uusi asunto jossa ei kuulu. mutta asuin tätä aiemmin yli 100 vuotta vanhassa talossa jossa oli ollut monta kauppaa ja sen jälkeen useita omistajia vuokralaisia. talo oli myös siirretty kauempaa tontillemme. se oli pelottavaa, ovet aukeilivat, kuului natinaa ja askelia, valoja välkkyi ja tuntui kuin ei olisi ollut yksin. kerran myös olin näkevinäni tumman pitkän mieshahmon joka tuli keittiön ovesta sisään ja katosi. olin enemmän kuin onnellinen muutettuamme omaan uuteen vastarakennettuun kotiin.

Kysyjän kommentti

Kiva et muillakkin kuuluu...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.01.2009 - 12:17

ciby, et kai ole katsonut liikaa Riivatut talot-ohjelmaa. Mulla tavarat vaihtaa paikkaa vain ja ainoastaan jos niitä itse siirrän tai Otto-kissa siirtää. Taidanpa olla minäkin vähän skeptinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 12:26

Ei kyllä kuulu .Tuulen huminaa,sadeen ropinaa ,ukkosenjyrinää,ovikellon ääntä kun vieras tulee,Tavarat pysyy paikoillaan,kaikki ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 12:46

Hirveetä mouruumista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.01.2009 - 13:10

Kyllä kuuluu naapurit elää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 13:58

harvemmin täällä mitään erityisiä ylimääräisiä ääniä kuuluu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 15:54

talo elää, naapurit myös, ääniä kuuluu ja tuskin aivan äänetön olen itsekkään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 16:03

Vainoharhainen mummo kuuli aikoinaan puhetta ja näki jopa edellisen asukkaan polttelevan piippua tuvassa. Edellinen asukki oli kuollut 27v. sitten. Mummo pääsi harhakuvitelmistaan vasta kun laskimme hänet mullan alle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 18:47

ei meillä kuulu muutakuin asumisen ääniä,koiran temmellystä...mutta jos ruvetaan puhumaan mun pienestä mielikuvituksesta niin sitten kuuluu ja tapahtuu käsittämättömiä juttuja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 19:01

Kyllä kuuluu monenlaisia ja tavaroitakin löytyy sieltä sun täältä, vaikka niiden paikka on ihan muualla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 19:08

Joo nyt on pikkuisen hankala juttu,kun yläkerran kaveri menee yöllä suikuun tai pisulle, niin kaikki kuulluu mun makuuhuoneeseen ja monasti jopa herään, kun hän ei yhtään säästele kolisteluissaan ja veen lorittamisessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 19:16

meillä ei muuta kuin kamala murmutus keittiöstä (aina silloin tällöin) ja siihenkin kuulemma olen itse syypää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 13:29

Jos tavaroita löytyy sieltä sun täältä, joku asukki on ne sinne siirrellyt. Muita ääniä ei kuulu kun meidän asukakiden puhe, TV:n ääni silloin kun se on päällä tai radion ääni.
Meiilä siis vain jokapäiväisen elämän äänet (hillityt) jotka itse aiheutamme.
Vapaa-ajan asunnolla saattaa joskus kovalla tuulella tuuli ulvoa nurkissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 20:15

Ajoittain kuuluu ääniä. Osa kuuluu naapurista, osa ulkoa, osa selvästi seinistä (esim. säävaihteluiden aiheuttamat) ja osa on selvittämättömiä. Tavaroita katoilee säännöllisesti vaikka asun yksin ja joskus tavarat putoilevat hyllyiltä. :P

Lisätty: 18.01.2009 - 20:17

Useimmiten minulta katoaa avaimet, lompakko ja huulirasva. :D