mitä tehdä jos kaveri yrittää viedä pojan multa ja vielä paraskaveri enkä ole varma tykkääkö mun poikakaveri mun parhaastkamust???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.01.2009 - 13:53

Viisainta olisi kysyä tältä pojalta, ettet turhaan itseäsi kuluta pähkäilyyn minä tai hän.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.01.2009 - 14:11

Onkohan sitten kyseinen henkilö todella paras kaveri?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 14:24

Ei mitään,katsot miten menee,tekemiset on vähissä ihmis-suhteissa,joko niitä on tai sitten ei.Vapaa ehtonen homma.nämä parisuhteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 14:32

Niin voi joskus käydä, että kaverin vie bestis. Mutta ei maailma sorru yhteen poikakaveriin, joka haluaa voita leivän kummallekin puolelle. Sinä löydät toisen kaverin melko varmasti ja olet oppinut jotain uutta kantapään kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.01.2009 - 14:36

Ei se ole sun paras kamu jos yrittää sulta poikaystävän viedä. Unohda sellainen kamu. Ja jos poika on noin vaan vietävissä, niin anna mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 15:34

Ei ketään voi toiselta viedä, ole vaan oma itsesi ja luota siihen että poikasi tykkää susta enemmän. Älä mieti liikaa ongelmaa. Avoimuus pojan kanssa olisi tärkeää. Onnea teille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 16:08

sinun tarvitsee keskustella asiat halki kaverisi kanssa ja myös poikakaverisi kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 17:28

Anna mennä, jos haluja on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 18:02

Jos niin valitettavasti käy, etsi uusi poika- ja paras kaveri. Kumpikaan ei ollut siis luottamuksesi arvoinen Mutta näin se joskus elämässä menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 18:17

kas välillä se menee pakka vähän sekaisin, älä sure, kyllä se siitä selkiää, aika hoitaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 18:39

Tämä poika ei mene sun parhaan kaveris matkaan jos se ei tykkää siitä sun parhaasta kamusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 19:18

Vaihtoon!! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 16:30

anna mennä, jos on mennäkseen! Rakkautta ei voi pakottaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 19:21

Eihän kavereiden poikaystäviä viedä!! Sellainen mikään kaveri ole vaan ilkimys!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 08:59

Ei ketään voi väkisin viedä, se nyt on selvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 22:55

jos ei tykkää ei sit ole vietävissäkään