Jääkö Napsuun koukkuun?

Jääkö Napsuun koukkuun kuten erilaisiin peleihin ja paheisiin?

Avainsanat: napsu koukutus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.01.2009 - 14:41

Joo, koukussa ollaan. Olen pelannut Napsun mahjoggia miljoona kertaa enkä pääse tasoa 3 ylemmäksi.

Pelien takia käyn usein kääntymässä myös Napsun kysymysosiossa, vastailen ja luen kysymyksiä. Nauraa hohottelen joillekin hauskoille jutuille. Ja päivä on pelastettu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.01.2009 - 12:24

No minä ainakin, joten nytkin on suljettava kone ja lähdettävä tuonne elämään, josko ihan uimahallille uskaltautuis, mutta sen jälkeen ,kun taas kotiudun on pakko kurkata taas, niin enkö aika koukussa tähänkin sivustoon ole?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 12:27

Koukkuun toisissa koukuissa no vaikea olla napsun koukku on aika löyhä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 12:28

Kyllä jää kun on tällainen joutoihminen kuten minäkin, työkyvyttömyyseläkeläinen ja keikkailevan miehen vaimo. pelaan näitä napsun pelejä paljon myös.Syön myös yksinäisyyteen yli kulutukseni.Liikkumiseni on 1 vuoden ajan ollut rajoittunutta vammani vuoksi. Toisaalta tämä napsu on pieni pahe.

Lisätty: 12.01.2009 - 12:32

Saattaa olla päiviä että kommunikoin vain napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 15:58

No ei sanan varsinaisessa merkityksessä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 16:02

jää koukkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 16:04

no joo kyllä itse olen jäänyt, nytkin..olisi jo tunti sitten pitänyt tehdä ukolle ja koiralle ruokaa mutten ole päässyt keittiöön asti..ja hetken vielä aattelin tässä napsutella..vain pienen hetken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.01.2009 - 16:04

Sen verran tähän jää koukkuun, että pitää vähän väliä katsoa, onko uusia kysymyksiä tai äänestettäviä kysymyksiä. Sitten taas parin tunnin tauko, ja uusi katsaus. Mitä tuohon pelaamiseen tulee, niin olen lennun kanssa yhtä hyvä tai huono tuossa Mahjongissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 18:45

kyllä se koukku on aika pitävä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 21:06

Jaa a, kunkas nyt sanoisi kyllä kai tämä pieni kokku on muitten sähköisten asioiden seurailussa mutta kyllä tämä ihan mukava on napsulaiset ovat hyvin miellyttäviä kaikki.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 21:51

Voihan sitä koukkuun jäädäkkin,mutta se ei lienee vaarallista.Kivaa ajankuluahan tämä on,minullekkin vastaalkajalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 22:10

ei onneksi:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 03:37

joopa joo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 21:10

En ole vielä yhtään kertaa jäänyt Napsuun koukkuun. Saas nähä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 23:00

No ei ainakaan tälle sivustolle. Valuuttakurssit tulee tsekattua pari kertaa viikossa tätä kautta, eivät tosin pidä ihan paikkaansa. Säät ja muut näkee muilta paremmilta sivustoilta sekä uutiset, urheilut nopeammin muualta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.01.2009 - 20:06

Löysin Napsun viikko sitten ja nyt tarvitsee tsekata joka päivä, josko ois hyviä kysymyksiä ja vastauksia. Siis koukkuun jää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 00:48

Ehkä aluksi, mutta miten täältä pääsee pois (siis poistetuksi omat tietonsa, kaikki)?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 19:16

Tiedä häntä. Tämä on kuitenkin suhteellisen vaaraton joihinkin toisiin sosiaalisiin sivustoihin verrattuna. Jos tähän jää koukkuun, se tuskin johtaa sairaalareissuihin. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 23:01

jos jääkin, ei ainakaan tule pahempaa krapulaa