Oliko Meryl streep huonoimmassa elokuvassaan Mamma Mia,ssa

mun mielestäni oli

Lisätty: 12.01.2009 - 11:52

Lukekaa oikein ,tuossa ei moitittu Meryl Streep;piä,vaan elokuvaa.

Avainsanat: elokuvat huonot ja hyvät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.01.2009 - 13:14

Meryl Streep on niitä upeimpia ja lahjakkaimpia näyttelijöitä ketä tiedän. Mamma mian katsoneena..hm. olihan se vähän "hömppää"..ihmettelin suurta kohua moisesta elokuvasta, mutta mielestäni Meryl on siinä osassaan niin hyvä kuin vain pystyy olemaan ja ehkäpä siten pelastaakin osittain koko elokuvan.

Kysyjän kommentti

samaa mieltä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.01.2009 - 11:36

Meryl Streep on niin hyvä näyttelijä mielestäni, että ei ole huono missään osassa.

Lisätty: 12.01.2009 - 12:22

Sorry kuminaama, luin ehkä huolimattomasti kysymyksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 11:45

Samaa mieltä kissanaisen kanssa että hyvä näyttelijä , mutta elokuva huono.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 11:45

vaikee sanoa ku on toi mamma näkemättä, mutta tuskin se Meryli nyt ihan huono voi misään osassa olla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 14:25

Upeasta näyttelijästä huolimatta minulta jäi kesken Mamma mian katselu pariinkin kertaan. En ole vieläkään jaksanut katsoa sitä loppuun asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 16:01

minä tykkäsin elokuvasta... olen vinksahtanut musikaaleihin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 19:21

Mamma Mia! oli aivan loistava elokuva!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 22:18

Harvemmin tulee katsottua musikaaleja, joten olen ihan tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 14:09

Hyvä näyttelijä ja myös tuo filmi oli hyvä lajissaan. Täytyy ymmärtää mtiä siinä ajettiin takaa, sehän oli käytännössä Abba-yhtyeen eläkerta vaiika sitä ei sillä tapaa saanut mainostaa (masta toivomuksestaan). Täytyy myös ymmärtää esim. kreikkalaista elämää... siinä meikäläisellä ei ollut vaikeuksia... on niin pitkiä aikoja vuosien varrella vietetty ko. maassa. Oli hyvän tuulen elokuva, mutta jos "kulttuuria" ei ymmärrä eikä osaa eläytä asioihin omien pohjatietojen osalta, ohi menee. Leffa on tosi suosittu joka puolella maailmaa joten huonohan se ei voi olla.
Ainoita elokuvia joita en ymmärrä enkä jaksa katsoa, ovat venäläiset ja japanilaiset (raskassoutuista, surumelistä, käsittämätöntä länsimaiselle ihmiselle). Mamma mia oli musikaali, se täytyy myös ymmärtää ja siinä Streep venyi ihan mahtavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 22:24

Musikaaleja liian vähän katsoneena vaikea arvioida oliko mamma mia hyvä muuten kuin kevyttä katseltavaa. Kuitenkin näyttelijävalinnat eivät välttämättä aina miellytä katsojan silmää. Esim. kova gangsteri tai 007 laulamassa "hömppö"elokuvassa... Mielikuva saattaa jäädä ikuisesti pyörimään päässä sen näyttelijän kohdalla.