Mitä Virosta kannattaa tuoda?

Kokemuksia Virosta tuonnista? Mikä siellä on vielä halvempaa kuin Suomessa, vai onko hintataso jo sama?

Avainsanat: viro tuonti kannattavuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.01.2009 - 11:36

Vähäviisas on oikealla linjalla, sillä siitä on oma kokemus! Kyllähän virossa on paljonkin varmasti halvempaa kuin suomessa.Yksi paha vika on vain ,että pitää tietää mistä ostaa mitäkin, sillä hinta haitari on sielläkin eri liikkeden välillä suuri. Viinaahan sieltä on suomeen kannettu niska vääränä, mutta kyllä on paljon muutakin, kun ajattelee €uron ja kruunun kurssia! Isolla autolla ja esim rakennuspuolen juttuja saa jans edullisesti sekä joitakin elektroniikka laitteita, varmasti halvemmalla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.01.2009 - 11:09

elintarvikkeissa on selvä ero jos nyt niitä sitten viitsii/jaksaa kanniskella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 11:12

Ehdottomasti leivonnaisia, siellä on aivan ihania makeita pullia ja kakkuja, ja hinnat selvästi alhaisempia kuin täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 11:13

En tuonut virosta koskaan mitään mottoni on mitä sitä tavaroita kantamaan jos matkalle menee.Laukusta hulehtiminen riittää.Matkasta nauttii hyvin kun ei rupea rahtariksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 11:17

mm. pellava on edullisempaa kuin Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 11:20

entinen naapuri toi muijan, hyvän saikin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 11:29

Minusta Tallinnan hintataso on jo sitä luokkaa että harkitsen tarkkaan kannattaako Turkuun asti laahata mitään, 100 km edemmäksi jos menee hintataso laskee, ja harkintakykyni heikkenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.01.2009 - 11:39

Olen tuonut sieltä kolme teemukia. Hyvät ja halvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 12:31

Villatuotteita ja pellavaa ,no kyllä olen rahdannut huom.auto mukana, niin melkkes mitä kaupoist löytyn,no en kovin isoja ostoksia, sellasia mitkä mahtuu matkakassiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 13:28

Ne harvat kerrat kun siellä olen käynyt en ole tuonut mitään. Ei siinä ole mitään järkeä, Suomesta ja Helsingistä saa ihan kaikkea. Ulkomailta (kauempaa) saatan ostaa esim. laadukkaita vaatteita, CD-levyjä, kirjoja ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.01.2009 - 15:41

Kävin juuri pari päivää sitten Tallinnassa ja virukeskuksessa. Osittain siellä on samat kaupat kuin täälläkin, hinnat eivät ole paljoa halvempia. Mutta minusta oli kiva kun siellä on erikoisempia ja edullisia vaatteita. Vaatekauppaketjujen kaupat kyllästyttävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 17:31

tuliaisia kannattaa aina ostaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 22:12

Viinaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 22:19

Rakennustarvikkeita ja olutta, viinaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 23:16

Melkein kaikkea mahdollista, mutta onko järkeä raahata esim viittä olut laatikkoa ja säästää 50 euroa kun monessa muussa pienemmässä sen säästää helpommalla vaivalla. Työkalut on yksi hyvä esimerkki eikä ne ole mitään piraatikaluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 15:05

alkoholia ja tupakkaa...