Paras katsomasi komediaelokuva?

Kaipaan vinkkejä kun en ole nähnyt hyvää komediaa pitkään aikaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.01.2009 - 00:25

Varmaan joku Will Smithin raihna. Tämä nelikymppinen neekeri on loistava näyttelijä mutta surkea laulaja.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.01.2009 - 14:47

kautta aikain, Piukat paikat

Piukat paikat on Billy Wilderin ohjaama komediaelokuva vuodelta 1959. Sen pääosissa näyttelevät Marilyn Monroe, Jack Lemmon ja Tony Curtis. Se oli ilmestymisvuonnaan yleisömenestys ja on vakiinnuttanut asemansa yhtenä elokuvan historian suosituimmista komedioista. Suomessa elokuva sai ensi-iltansa 16. lokakuuta 1959, uudelleen 4. helmikuuta 1977.

fi.wikipedia.org/wiki/Piukat_paikat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 14:47

joulupuu on kärvennetty oli ainakin hyvä, ja sitten piukat paikat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 14:58

Sooloilua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 15:01

Poliisiopistot sekä hei me lennetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.01.2009 - 15:09

Muutama Turhapuro oli tosi hauska.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 15:24

Minäkin pidän edelleen "Piukkoja paikkoja" lyömättömänä. Viime viikolla katsoin sen uudestaan ja ihailin erikoisesti Marilyn Monroen roolityötä.

Ja entä se kuuluisa loppurepliikki:"Kukaan ei ole täydellinen!"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 15:55

Vaikea sanoa mikä on paras.Niitä on niin paljon mutta Yksi lensi yli käenpesän on aika hauskakin.Siinä yksi lemppari.Komediaa löytyy monesta leffasta mutta pysytään vaikka tossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 16:13

Kyllä Uunot on minusta mukavia, koska ne ovat tehty sivistyneesti ilman kiroilua ja alapää huumoria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 16:23

Kummelin se ensimmäinen elokuva. Alivuokralainen on todella huono.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 16:55

Kuulun siihen joukkoon joka ei ole nähnyt Piukkoja paikkoja parempaa, riittä hyvin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 17:18

Kyllä se on tuo Timpan profiili kuvat ollu kotimaisista elokuvista hauskoja, sitten tulee mieleen vanhoja taskalaisia" Pukki paratiisissa" kuvista,joissa sai kyllä nauraa itsensä kipeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.01.2009 - 19:06

Kummelit, Kosto on suloinen ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 21:25

jim carreyn leffat, tom hanksin polttarit, uunot, eddie murphyn komediat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:24

joku noista scary moviesta