Pystyttekö päättelemään jo jonkun tietyn näyttelijän perusteella, että leffa on tosi huono?

Ketkä yleensä näyttelevät huonoissa leffoissa? Omasta mielestä ainakin Ben Affleck.

Lisätty: 11.01.2009 - 22:04

Tarkoitin Ben Stilleriä (en Affleckia)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2009 - 14:54

Onhan niitä inhokkeja, esimerkiksi Austin Powers todella typerän huumorin suurlähettiläs :

Austin Powers -elokuvat
Austin Powers – kumma jätkä, (engl. International Man of Mystery), 1997
Austin Powers – agentti joka tuuppasi minua, (engl. The Spy Who Shagged Me), 1999
Austin Powers ja kultamuna, (engl. Austin Powers in Goldmember), 2002
Austin Powers Lupa Svengata, License To Swing, 2009 tai 2010

Austin Powers = Mike Myers

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.01.2009 - 14:40

Joskus pystyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 14:48

joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.01.2009 - 15:07

Jos joku näyttelijä on ollut huono mielestäni, niin en toista kertaa yleensä viitsi katsoa häntä, vaikka leffa olis miten suosittu. Vähän niin kuin tv-sarjoissakin. Joku on tietyssä roolissa aina, niin ei jotenkin enää sovi muuhun rooliin yrittämälläkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 15:07

Kyllä vaan olen vähäviisaan kanssa samaa mieltä Austin Powers äklöttää ja toinen naamanvääntelijä on tämä mr BEAN jonka sekoiluja en katso.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 15:26

Mr Bean on minun inhokkini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 15:49

Kyllä, Ja sitten ,jos Timo TA Mikkonen on osallistunut ohjelmaan jotenkin tai urheilupuolelta Tommi Korhonen ,niin on täysin varmaa,ettei sitä voi oksentamatta katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 16:22

Joo Mister Bean on ärsyttävä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 16:31

ei pysty

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 17:28

Elokuvan tekeminen vaatii ison organisaation. Näyttelijät on vain osa siitä. Ohjaajat ohjaavat näyttelijöitä. Osa näyttelijöistä ohjaavat omat ohjelmansa. Tilannekomiikka on asia erikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 18:26

Näyttelijät ovat tärkeä kriteeri elokuvan valinnalle, mutta kyllä voi silti mennä pieleen. Esimerkkejä on paljon. Joskus ihmettelen miksi joku maailmantähti menee mukaan aivan ala-arvoiseen produktioon. Jaa, ehkä heillekin iskee rahapula, tarkemmin ajateltuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 18:41

Ei sitä aina tiedä näyttelijöiden perusteella. Välillä ei ehkä itse pidä tyylilajista tai filkka on muuten vaan floppi. Ihan vaan tiedoksi: Mr. Bean ja Austin Powers on roolihahmoja, näyttelijät on Rowan Atkinson ja Mike Myers ja herrat esiintyy muissakin filkoissa ja telkkuohjelmissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 21:20

joo. en katso hirmusti muutenkaan elokuvia. komediat on hyviä. näyttelijää en nyt keksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 01:01

Huono elokuva on huono vaikka siinä näyttelisi keitä tahansa.
Austin Powersit ja Mr Bean ovat suunnatut lapsellisille kansanryhmille, joita näköjään on maailmassa enemmistö. Vai mitä sanotte siitä, että Borat sai niin paljon katsojia?
Siinä on kyllä surkeuden perikuva. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 11:08

joskus pystyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 11:17

Kyllä aika useinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 11:25

Kyllä, eräs Edi M. sellanen pieni neekeri on olevinaan hauska mutta on kaikkea muuta. Nykyään kun näen hänen nimensä elokuvan alkuteksteissä niin jätän leffan väliin.