Ostatteko merkkivaatteita? Kuinka paljon voisit maksaa esm. housuista tai paidasta?

Vastailkaas! :D

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2009 - 15:20

Käytän merkkivaatteita. Osa on tuotu Ranskasta ja niitä ei ole kuin yksi kappale siinä kaupassa, jossa asioin. Ostan laatuvaatteita, jotka kestävät pitkään ja ovat ajattomia. Viimeeksi kun tulin vaatekaupasta laskuni oli noin 300 euroa.

Pidän vähän erikoisista vaatteista. Niissä pitää olla jokin jippo.

Kookkaimmile naisille on oma vaatemerkkinsä. Se on Zhenzi ja vastaava mallisto nuorille on Crispy. Nämä vaatteet ovat keskihintaisia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.01.2009 - 14:39

En merkkivaatteita voi ostella kun ei niitä tehdä koolle norsu. käsilaukkuja , kenkiä, ja aurinkolaseja kylläkin koska hyvälaatu saa maksaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 14:49

ei sillä ole mitään väliä onko merkkivaate vai ei. ja riippuu ihan rahatilanteesta mutta housuista varmaan korkeintaan 50 ja paidasta 35 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 14:57

välillä tuntuu melkein siltä että on vaikea löytää vaatteita jotka ei olisi jotain merkkiä

jos mä housut tarvitsen, niin sitten ne saa maksaa sen minkä maksavat, siitä merkistä en kyllä mielelläni maksa mitään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 14:58

emt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.01.2009 - 15:04

En osta merkkivaatteita, vaan kelpaa merkittömätkin. Enkä merkistä maksaisikaan. Tarpeeksi hinnakkaita ovat muutenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 15:07

Ostan sellaisia vaatteita, jotka sopivat päälle/istuvat, merkillä ei väliä (vaikkei ois merkkiä ollenkaan), mutta yleensä käy niin, et ne sopivimmat on ne kaikkein kalleimmat, huiii.. joten ei käy... 20-30 euroo farkuist, paidois/puserois suht sama, vaikkakin varsinkin puseroitten hinnat nousseet siihen markka-aikaan nähden, silloin sai 10-20 markal ihan hyviä paitoja, nyt sama on euroina, hmm...

Lähteet:
nimim. en ole katkera, mutta kuitenkin... ja tällä tarkoitan tätä yleistä hinnannousua/rahastusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 15:30

Merkillä ei väliä. Dressman on on minun vartalotyypille sopiva merkki.Yleensä aina löytyy sopiva,palvelua saa ja laadukkaita tuotteita.Maksan sen hinnan mikä se on.Ei kovin kallis liike!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 15:53

Tulee kyllä ostettua. Paita,solmio,housut,pleiseri siinä saattaa 1000euronen mennä.
Pikeepaita oli viimeviikolla 80 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 16:33

merkillä ei väliä kun hinta on kohdallaan ja vaatteet on sopivat ja mukavat:) en taida omistaa yhtäkään merkkivaatetta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 16:39

jotkut ostamani vaatteet ovat merkkivaatteita. mutta jos minulla olisi enemmän rahaa, melkein kaikki vaatteeni olisivat todennäköisesti merkkivaatteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 17:24

Olen jo sen pahimman iän ylittänyt, ettei ole niin väliä merkillä, vai onko se jokin kopio! Pää asia on että istuu hyvin päällä ja on muutenkin hyvän näköinen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 18:52

Joskus ostan mutta ei sillä nyt sen ihmeellisempää hyvänolon tunnetta saa itselleen. Mieluimmin ostan pitkäikäiset ja käytännölliset.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 19:26

todella harvoin ostan, ihan turhaa maksaa vaan nimestä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 21:16

harvemmin ostan merkkivaatteita (yleensä vain alesta) minä metsästän vaatteeni kirppiksiltä ja robbari/tarjoustalo linjalta. vaatteet ovat minun mielestä kalliita. ja naisena ostan miesten vaatteita koska ne kestävät paremmin ja ei ole niin muotoon ommeltuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 07:23

Ei väliä onkko merkkiä vai ei, kunhan sopii päälle ja niissä viihtyy,en myöskään ole mikaan muotifriikki, enkä voiskan ,koska tämän kokoisella ei paljoa ole muotivaatteita, mutta en ole koskaan ollut mikään muodin perässä juoksia,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 08:46

Kuljeskelen senverran paljon maailmalla, että enin osa vaatteista on hankittu matkoilla, merkkituotteita on joukossa paljon, aitoja varmaan aika vähän. Valintaperusteena ei kyllä ole merkki vaan sopivuus ja laatu. Hinnoista ei nyt voi sanoa mitään, riippuu niin paljon ostopaikasta .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 11:19

En juurikaan osta kumpiakaan. Olen nainen ja käytän hameita eikä paitaa tietenkään ikinä
Ostan kyllä lähes kaikki vaatteeni jotain merkkiä, en nyt tarkoita Armania yms. huippumerkkejä kuitenkaan esim. arkikätyttöön. merkki on usein myös laadun tae ja tyylin tae.

  Ilmoita asiaton vastaus
jem
Vastattu: 12.01.2009 - 20:18

Kyllä..mutta usein outlet-myymälöistä tai alennuksessa..normaalihinnoilla ei ole mielestäni mitään järkeä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 21:56

en osta. käytän kirppareita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 13:48

Riippuu hodeista, Leviksistä 50e on aika hyvä hinta, samoin R-Collectionin anorakista. Paras vaate on kuitenkin sellainen mikä on hyvä päällä, ihan sama mitä lukee lapussa.