Mitä mieltä ! Istuuko Arkadian mäellä 200 Pellee taistelemassa ja nujakoimassa Suomen maan rahoista. Kuka sitten mitäkin saa.

Pölisijat ovat politiikassa samoista rahoista tappelemassa.

Avainsanat: hallitus eduskunta kunnanvaltuusto riittää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2009 - 13:33

Eikös me kansalaiset ne pellet olla itse sinne valittu.Sitä saa mitä tilaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.01.2009 - 13:28

Eikö olekkin kumma, vaikka niitä aina muutaman vuoden välein vaihdetaankin, niin aina on sama tilanne ja koskaan ei tule sellaista miehitystä,joka olisi kaikille mieluinen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.01.2009 - 14:04

Ei tarvitse ketään sinne äänestää jos ei halua.

Lähteet:
Mikään laki ei pakota äänestämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 16:03

Paljon siellä niitäkin on ,mutta onneksi kuitenkin Kokoomus yrittää pitää ohjia näistä pelleistä välittämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 16:36

parhaansa kai tekevät mutta työ on mahdoton. Kuka tätä enää pystyy luotsaamaan? Tosi asia on sekin, että valta turmelee, tuleekin se oma rahapussi tärkeimmäksi..ja kun homma on toivoton niin mitä sitten, Kerätään itselle omaisuutta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 17:17

Muistini on lyhyt. En enää muista mitä puolueet lupasivat ennen vaaleja. Varmaakin hyvinvointia ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 18:13

en tiedä onko ne sen pellempiä kuin me muutkaan, mäellä olijat vaan näkyy vähän paremmin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 19:20

Kyllä istuu,mutta täytyy muistaa,että itse ne on sinne äänestetty.

Lähteet:
Oma mielipide.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 23:12

Eikö se mäki ole Juicen mainitsema ongelmajätelaitos? Ja Hectorin laskuoppi 200kertaa nolla ei oo mittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 00:56

En oikein usko, että ne ehtivät kauheasti tapella keskenään. Ei ole helppoa päättää toisten asioista; täytyy olla koko ajan selvillä lakiasioista ja muista. Itse en ainakaan haluaisi moiseen silmukkaan päätäni työntää, mutta minä nyt olenkin minä. Edes raha ei kiinnosta niin paljon. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 12:26

Kun typerät äänestäjät äänestävät sinne missiä, mannekiinia ja muita, se osa on kyllä sitä mitäänymmärtämätöntä hömppäosastoa.

Lisätty: 12.01.2009 - 12:27

Suomessa politiikka on sentään aika rehellistä ja vähän korruptoitunutta.

Lisätty: 15.01.2009 - 14:31

Toki eduskunnassa on täyspellejä mutat tuksin ne siellä mtiään aikaansaavat, ei olt tullut ilmi ainakaan. Painavat kyllä äänestysnappia jos sattumoisein salissa ovat.
Parempi olisi jos missti ja urheilija ja amttaipellet pysyisivät poissa tuostakin palkanansainnasta.