Talvilapset ovat köyhempiä ja kipeämpiä-kuten äitinsäkin

www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...98?ref=rss

mukava kuulla tämäkin, olen talvilapsi, en kuitenkaan tunnusta tätä.

Avainsanat: talvilapsi köyhä kipeä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2009 - 22:29

hölmö juttu

Kysyjän kommentti

Hölmö juttu, niin minustakin. Amerikassa on vara polttaa rahaa kaikenlaisessa hölmöilyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2009 - 11:04

tammikuun poikana selvisin neljästäkymmenestä työvuodesta kolmella sairaspäivällä eikä liki ysikymppinen äitini ole sairaalassa käynytkään sen synnytyksen jälkeen, joten tässä vähän 'vahvistusta' tutkimukselle ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 11:11

........... tutkijat selvittivät nyt ensimmäisen kerran yhdysvaltalaisiin väestötilastoihin perustaen...........

....Amerikkalainen unelma: kiloista eroon nukkumalla.....

...Amerikkalaisten terveys ei ole kohentunut, vaikka monet käyttävät rasvattomia tuotteita.....

ym ym.

www.hs.fi/artikkeli/Amerikka...SI1TL01m38

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 11:23

Mistä ihmeestä ne amerikkalaiset keksii tällaisia tutkimusaiheita, luulisi löytyvän tärkeämpääkin tutkittavaa. Marraskuussa syntyneenä en kyllä usko tällaisiin tuloksiin, mutta ehkäpä meillä Suomessa on erilaisia talvilapsia kuin Amerikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.01.2009 - 11:59

Minä taas olen kesälapsi ja silti köyhä mutten kipeä. Että se siitä tutkimuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 12:00

Nämä ovat niitä tutkimuksia, joita en menisi yleistämään. Miten maissa joissa ei ole talvea ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 12:08

Ei pidä paikkaansa. Jos olisi enemmän aikaa ja palstatilaa, niin voisin kertoa kaikille m miten saadaan aikaan tällaisilla tutkimuksilla haluttu tulos ja miksi, mutta en nyt jaksa tästä pidempää luentoa, joten kerron vain ,ettei asiassa ole mitään perää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 13:04

No on se hyvä ,että tääkin juttu selvisi, en olis uskonut,että vuoden ajat siihenkin vaikuttaa!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 13:20

Syntynyt 12.1., no tämähän selittääkin sit kaiken ..... turhaan, aivan turhaan.... olen raatanut.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 14:17

Joopati joo. Kaikkea voidaan tutkia ja selvittää, mutta yksi on varmaa: Koskaan ei lopputulos ole 50/50. Aina tulee eroja. Mittaappa vaikka tyynyliinojen värejä suhteessa munuaistulehduksiin, eikös vain sinisten tyynyliinojen käyttäjillä ole joko enemmän tai vähemmän ko. sairauksia, kuin valkoisten tyynyliinojen käyttäjillä. Tutkijoitten mukaan tämä selittyy.....seli seli seli..jne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 21:38

Höpsistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 00:28

Ei pidä paikkaansa! Jälleen kerran, ei se ole hölmö, joka tutkimuksen tekee vaan se, joka sen maksaa!