Mihin Uskot?

Oletko ateisti, ortodoksi, kristitty vai mikä? Kerro aatteesi. Itse olen kristitty. Uskon kolmiyhteiseen Jumalaan ja Jeesukseen Kristukseen meidän syntien sovittajana.

Kategoria on mielestäni kai lähimpänä aihetta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.01.2009 - 06:32

modernin ateismin perusajatus:
Jumala ei ole luonut ihmistä vaan ihminen on luonut Jumalan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2009 - 02:32

Minä uskon kolmiyhteiseen Jumalaan. Toisin sanoen uskon myös Jeesukseen Kristukseen.

Lisätty: 12.01.2009 - 00:23

Minun uskoni ei ole tunneperäinen. Tunteilla ei ole sen kanssa mitään tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 08:09

palisanteri,sen sanoi,ajattelen samoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.01.2009 - 08:25

Uskon asiat ovat aika tunneperäisiä. Kukin käsitelee niitä mielesään. En voi käsittää miksi suvaitsevaisuutta eri uskokuntien välillä ei ole. Paras esimerkki on Lähi-itä. Varmaakin vihankierre on sokaisut kakkien silmät, vaikka kirjat opettava vallan muuta. Uskon, elämällä on jokin tarkoitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.01.2009 - 09:49

Mitäpä tuohon muuta sanomaan, kuin että olen kristitty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 10:45

Kristitty ja luterilaisen seurakunnan jäsen. Uskon Isään, Poikaan ja Pyhään Henkeen, siis kolmiyhteiseen Jumalaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 11:07

syntymäpakana, uskon suvaitsevaisuuteen ja sopuisaan yhteiseloon ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 12:57

Kyllähän meillä on olemassa luoja ja siihen kuuluvat niin Jumala kuin Jeesus ja Pyhähenki! Kaikille se tulee aikanaan selväksi, kunhan on lähdön aika ja siirtyy sinne tuonpuoleiselle portille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 13:57

Uskon omaan jumalaani.Mutta en kuulu mihinkään järjestöön enkä maksa jäsenmaksuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 14:33

Raamattuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 20:44

uskon Jeesukseen ja Raamatun Sanaan. Olen itse henk koht kokenut että Hän elää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 00:18

Jeesus Kristus on Herra.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 12:38

Tuota on vastikään kysytty ja olen edelleen samassa pisteessä. Olen ev.lut-kirkon jäsen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 13:25

Olen suomenuskoinen,en usko tai palvele lähi-idästä lähtöisin olevaan ,meille verisesti pakolla ja kauhulla tuotua jumalaa.
Uskon ihmisten väliseen rakkauteen ja hyvyyteen,lähimmäisten auttamiseen,lasten kasvatukseen ja esi-isiemme suojelukseen ,saunatonttua unohtamatta.