Käytättekö nettikalenteria?

Käytän netissä googlen kalenteria. Sen voi jakaa ja sitä voi käyttää missä vain, vaikka töissä.

Lisätty: 12.01.2009 - 00:16

Kalenterin jakaminen sopii sellaisille, joilla on jotain harrastuksia, jotka liittyvät toisiin ihmisiin. Esim. jonkin seuran treenit tai personnal trainerin kanssa tehtävät harjoitukset.

Avainsanat: nettikalenteri internet kalenteri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 10.01.2009 - 09:47

Mielenkiintoinen kysymys. Miksi kalenteri pitäisi jakaa? Ei kenenkään tarvitse tietää, milloin menen harrastuksiini, tai milloin on gynekologilla käynti, tai missä kokouksessa olen siihen tai siihen aikaan. Ja jos olen kaupungilla, ja pitäisi sopia joku aika jollekin asialle, ei se netti ole sillä kertaa siinä käytettävissä. Otanpa siis laukustani kalenterin ja merkitsen siihen tarvittavat tiedot. Yritin kyllä käyttää googlen kalenteria, mutta en koskaan muistanut katsoa sitä ajallaan. Hylkäsin sen käytön tarpeettomana.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2009 - 04:17

..en käytä vaikka googlen kalenteri onkin ulottuvilla. mie en luovu viivi ja wagner seinäkalenteristain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 08:13

käytin vähän aikaa mutta lopetin.Niitä on myös windows,silla myös

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 10:48

En käytä muuta kuin työpaikan sähköistä kalenteria, jota on pakko käyttää, että pysyy työn perässä. Kotona on kuitenkin turvallisesti seinäkalenteri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 11:08

kännykän kalenteri on piisannu (ja on aina mukana)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 12:59

Vistassa on pieni kalenteri ja roikkuu tuossa sivussa kellon kanssa sekä laskin on myöskin rivissä, eli joo käytän!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 14:35

Vaikka kannettava onkin niin ei se kalenteri ole aina käytettävissä ton liikkuvan laajakaistan kanssakaan joten puhelin on yleensä aina mukana ja se taskualmanakka on jäänyt pois jo aikapäiviä sitten.Puhelin muistuttaa asioista toisin kuin muut kalenterit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 14:35

En. Työpöytäni vasemmalla puolella sekä edessä on kalenterit, perinteiset paperiset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 02:14

minä oon sitkeesti pysynyt vanhassa kommarissani (N9300), siinä on kaikki, kalenterikin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 12:39

Ei todellaaakn, käytän kännykässä olevaa kalenteria ja ihan tavallista kalenteria joka kulkee käsilaukussani.