Joisitko II-olutta jos III-olut siirtyisi siihen

Viimeaikojen kiivas puheenaihe on ollut lehtien keskustelupalstoilla. Puskan esityksen mukaan pitäisi siirtyä ns. Ruotsin olueeseen.

Lisätty: 09.01.2009 - 20:52

Ruotsalaiset sanovat ettei sitä II-olutta juo pirukaan. Kuulemma on niin pahan makuista, eikä kuulemma edes oluen hajuista.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.01.2009 - 20:38

En joisi, jos maku ja prosentit menisi huonompaan suuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2009 - 20:29

Varmaan jäisi oluet juomatta ja päivä tallinassa edessä alea hakemaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 20:30

En joisi II olutta, kun en juo edes sitä III oluttakaan, ko mie raukka en ole koskaan oppinut sitä juomaan ja niin halpaakin kun se ois verrattuna siideriin.. Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta, heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 20:38

pitkin hampain paremman puutteessa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 20:44

En varmaan, juon vain kotikaljaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 20:45

en todellakaan joisi, vähän kasvatan mahaani 3 oluellakaan. suosin viinejä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 20:45

Jos maku pysyisi samana (ja tietty hintakin halventuis), niin sitten passais, nuo prossat kun ei sillaan oo koskaan ollu 'tähtäimes'...

Lähteet:
maku oluessa mielestäin se tärkein jutska

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 20:57

jos kolmospulloon vaihdettaisiin etiketti että kakkosolutta..heh miksei. mutta ehkä jäis juomatta jos II- ja III olutta sekoitettaisiin keskenään...tai jotain muuta. itse en juo muuta kuin olutta näistä alkkomahooleista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 22:22

Jos alkoholia on nautittava,niin suosittelen mietoja ja niukasti. Eli kyllä lasillisen saunan jälkeen , mutta se kyllä sitten riittää mainiosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 23:20

En joisi kun en käytä alkoholia ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 15:21

I-olut on maullisesti paras, II ei kiinnosta. En ole absolutisti,mutta alkoholin käyttö kohtuuseen.Enemmin huolestuttaa nuorison ryyppääminen ja huumeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 18:18

en joisi,Ruotsissa käydessäni en myöskään juonut,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 03:42

en...liian laimeeta kamaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 14:20

En juo olutta lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 00:38

ei se ole tolpista (eikä % sta) kiinni, maku ratkaisee