Mitä mieltä Jyväskylän ampuma tapauksesta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.01.2009 - 23:27

Niin, ei tämä väkivallan kierre tähän vielä lopu. Romaaneilla on voimassa vielä verikosto.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2009 - 18:45

Surullista. Taas lapsi tapahtumissa mukana. Milloin koittaa se päivä,että lapset saa elää turvattua lapsen huletonta ja iloista elämää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 18:48

Voiko siitä olla muuta kuin yhtä mieltä! Väkivalta ei ole tapa ratkaista ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 18:49

Eikä varsinkaan humalapäissään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:01

Joo, hulluksi menee tämä maailma, ei voi muuta sanoa.. viattomat ihmiset kärsivät, lapset saavat elinikäisiä traumoja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:06

mannet selvittää välejään.. mietiin vain, että taas oli aseita hallitsemattoman kädessä. Eikö niille jo saada lakia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:14

oli kuulema joku huoltajuuskiista...hullua sitä tuollalailla selvitellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:16

hullua ja huolestuttavaa siinä(kin) mielessä, että rupeaa puutumaan näihin uutisiin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:26

Eipä näitä ikävä jäänyt. Joka aseeseen tarttuu, se aseeseen hukkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:51

Surullista luettavaa. Ei ole oikea tapa välienselvittelyyn.
Oudoksuttaa, niin romanien kuin valtaväestönkin käytössä oleva todella runsas asearsenaali. Milloinkahan päättäjät ja viranomaiset todella heräävät ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:51

Ei ihme että tulee kaikenlaisia Matteja ja Ericejä, kun lapset joutuvat keskelle vanhempien riitoja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 21:28

Uskomatonta, ei Suomessa voi tällaista tapahtua, ajattelin muutamia vuosia sitten, mutta silti totta nykypäivänä näköjään. Toivottavasti vain yksittäistapaus (niin kuin aina toivon). Erittäin surullista ja ajatuksia herättävää, myös järkyttävää monelle, jotka asuvat paikkakunnalla/lähistöllä, koskettaa monia, ja toivottavast nämä lapset edes joskus pääsevät tämän asian yli jotenkin, ja pystyvät jatkamaan normaalia elämäänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 21:48

Surullista, järkyttävää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 23:09

En ole ajatellut mitään kantaa kyseiseen tapaukseen koska en tunne ketään osallisista.
Muuten väkivalta ei saisi olla ratkaisu, mutta sitä se useimmiten on. Varsinkin, jos ihmiseltä loppuvat muut keinot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 02:01

Surullista. Kaikki väkivaltasuudet vaan näyttää lisääntyvän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 17:46

Tämä väkivaltaisuus tulee vaan lisääntymään, ennen oli puukot ja puntarit nyt nämä aseet ja mielestäni ampumatapauksia uutisoidaan lietsomalla ihmisten pelkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 13:02

Enpä sano mielipidettä.