Miten voi voittaa 900e arvoisen lahja kortin?

täällä Napsussa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.01.2009 - 15:59

900 euron matkalahjakortti – Arvotaan kaikkien pisteitä keränneiden käyttäjien kesken. Jokainen piste vastaa arpalippua, joten mitä enemmän pisteitä keräät, sen paremmat mahdollisuudet sinulla on voittaa ja aikaa oli muistaakseni 30.4.09 asti kerätä näitä pisteitä...

Lähteet:
napsu

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2009 - 16:00

Tuossa linkki rivi napsu,likkaa oma napsu alta 900€ lahjakortti päältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 16:01

www.napsu.fi/kilpailu

Tuossa linkissä on ohjeet miten kannattaa toimia.. Elikkäs siun pitäis vaan vastailla aikas paljon täällä Napsussa, mutta pitää muistaa että vastata saa vaan sääntöjen mukaisesti,, Mitkään kyllä ja en tiedä vastaukset ei kelpaa siis.. Ja jos vastaat oikeen hyvin tai hyvän vastauksen ja se valitaan parhaaksi, niin siitä saa 20 pistettä jo..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 16:08

keräät vain mahdollisimman paljon pisteitä täällä napsussa niin sitä paremmat on mahikset mitä enemmän saat pisteitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 16:15

vain jos on onni myötä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.01.2009 - 16:24

Keräämällä paljon pisteitä, eli kysymällä, vastaamalla, äänestämällä parasta vastausta. Mutta pisteitten keruun tuoksinassa älä unohda niitä läksyjä ja koulua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 17:22

Nyt kyllä täytyy tämän MIAUN myöntää , et näidenOMIEN tehtyjeni tyhmien kysymyksien ,että vieläkin OMIEN tyhmimpien vausten vuoksi, olen unohtanut koko muun elämäni...hui...!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 17:56

tosi hyvällä tuurilla, tahtojia on monta ja jokaisella niin monta arpalippua kuin ovat kerenneet pisteitä keräämään 5.1 - 30.4 välisenä aikana, onnea vaan sinullekkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 18:54

osallistut vaan kaikkeen mahdolliseen täällä.. esim matkavinkeistä ym vinkeistä saa hyvin pisteitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:11

Sinun ei tarvitse kuin vain olla napsussa ja kerätä mahdollisimman paljon pisteitä, niin mahikset paranee sitä mukaa. Sen jälkeen voit vain toivoa parasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 20:09

Taisikin tulla tuota tietoa ihan roimasti, eikun hyvää tuuria vaan sitten.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 20:14

Kyllä, hyvää tuuria tarvitaankin on niin paljon yrittäjiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 22:20

Sen voi voittaa kuka tahansa, jolla on pisteitä kilpailuajalta. Se tarkoittaa sitä, ettei pisteiden kokonaismäärä ratkaise vaan se onko sinulla hankittuja pisteitä. Muuten koska se on arvonta, sen voi voittaa ihan kuka tahansa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 23:34

Huhtikuun loppuun on vielä pitkä aika. Loppuukohan meiltä jo kysymykset?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 00:20

Osallistumalla ahkerasti, ei vaadita sen kummempia kuponkien täyttöjä. Joka päivä tapahtuu maailmassa niin paljon kaikkea kivaa ja vähemmän kivaa ettei varmasti lopu kysyttävät.