miten pääsee asukkaaksi nunnaluostariin ja kehen turvautua tässä asiassa

haluaisin hiljentyä ja päästä tästä maailman hälinästä

Avainsanat: uskonto hiljentyminen erittelyja miksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.01.2009 - 14:15

mitä minun pitää vastata?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 14:31

otappa yhteyttä Lintulan luostariin, www.ortodoksi.net/tietopankk...ostari.htm
igumenia Maria varmasti neuvoo asiassa eteenpäin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.01.2009 - 14:39

Lintulaan ottaisin minäkin yhteyttä jos sinnepäin olisi kaipuuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 14:53

Radiosta kuulin igumenia Marian haastattelusta, että he haluaisivat ruveta uudisrakennuksen tekoon, koska on tullut useita kyselyitä luostariin pääsemiseksi. Nykyisin jonkun ruokalan tms. vintille on majoitettuna yksi nunna tilanpuutteen takia. Igumenia Maria pahoitteli, että tämä nunna joutui olemaam siellä yksin erillään toisista.

Lähteet:
Radiohaastattelu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 16:51

Älä tuhlaa elämääsi , hiljentyä voi muutenkin ja oikea uskonto löytyy kun löydät elämän tarkoituksen. Pidä ilmäsi ja korvasi aukai:)
Kovin on ankeeta nunnien elämä, kilvoitellaan kurjuudesta. Laiha ruoka, työtä paljon ja pitkiä rukouksia. Mutta ei sinne ihan niin vain päästäkkään, taitaa olla jonkinlainen kokelas aika

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 18:47

Suosittelen ottamaan yhteyttä johonkin luostariin, ja voithan tiedustella olisiko mahdollista vaikkapa käydä ensin jonkin mittainen testiaika?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:39

Sama vastaus, kuin edelliseen. Ota Lintulan luostariin yhteyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 22:39

Pääsethän sinä sinne, jos tahdot. Mitä turvautumiseen tulee, kannattaa varmaan turvautua Jumalaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 13:04

Ei sinne noin vaan pääse. Nunnaksi jos aiot nimittäin, se on pitkä tie. Lintulassa ei ole edes tilaa nyt, kuulin että aikovat laajentaa luostaria, rahasta ei tainnut olla vielä varmaa tietoa.