Mihin tässä vielä joudutaan?

Taloussanomat 8.1.2009

Bensan hinta on lähtenyt vauhdikkaaseen nousuun. Paikoitellen hinta nousi viime yön aikana jopa viisi senttiä litralta. Huoltamoketjujen mukaan sekään ei ole vielä tarpeeksi vaan hinnan olisi pitänyt nousta enemmän. Lisää nousua onkin luvassa.

Lisätty: 09.01.2009 - 22:02

Bensan hinnan nousu vaikuttaa välillisesti jokaiseen kuluttajaan.

Avainsanat: ahdinko hinta bensa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.01.2009 - 07:56

Entistä syvempään monttuun,ajot autolla minimiin ,eihän sillä kohta tarvitse ajaa kun rahat loppuu,eitarvia käydä edes kaupassa.Kesällä ruohon leikkuri vaitettava viikatteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2009 - 02:09

Tankkasin ns. halpaa bensaa tankin täyteen.Täällähän on kartelli vaikka sitä ei myönnetäkään.Vaikka kulkuneuvoni on aika suuri ruokainen niin vastaavasti tulee ajettua aika vähän. Mielenkiinoista että sisäänottohinta ei suuntaudu suoraan kuluttajalle.

Lähteet:
Hintioja seuraillut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 06:38

Hötkylilyä,
tällaisina epäselvien (talous)näkymien aikoina jokainen yrittää nyppiä vähän ylimääräistä aina kun mahdollista, niin tekee benskauppiaskin, vienee aikansa ennenkuin tilanne tasaantuu ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 08:21

ajot vaan minimiin, johan tuota edullisempaa bensiiniä sai muutaman viikon.nyt on alkuvuosi hintoja voi nostaa, loppuvuonna taas halpenee että taseet saadaan näyttämään hyvältä ja tulot eivät ole laskeneet öljy yhtiöillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 09:59

Harmagedoniin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 12:17

Joo, pitäs tänään mennä tankille ja katsoin eilen hintoja. 95 oktaani oli 0.60€ ja diesel oli 0.57€ joten taitaa olla pikkuisen hinta eroja eri maiden välillä! Niin hinnat on kanarialta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 14:22

Joo ihan kauheeta kun bensa nousee helpoiten säästää rahaa jos kutsuu kaverin kyytsäämään. Kävelee jos ei ole pitkä matka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 16:05

Suomessa välimatkat ovat pitkiä, joten bentsiinikin saisi pysyä edes kohtuuhinnoissa, samoin tietty diisseli, näin on ja närästää tää ainanen hinnannousu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 18:28

Rupea vaan katselemaan mopoja. Se saattaa olla tulevaisuuden kulkuneuvo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 18:31

Joensuussa eilisestä on noussut n.18sentti/litra maksaa nyt noin 1,29

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 21:08

Niin se käy aina, että tankki on aina täys tai puolillaan kun pensa on halvimmillaan ja kun tankkauksen aika koittaa hinta onkin kerennyt nousta.

Lähteet:
oma kova kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.01.2009 - 00:16

lama vasta alussa pahempaaq seuraa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 23:10

vanha totuus: vähän aikaa itketään ja valitetaan, sitten totutaan ja unohdetaan, kunnes taas seuraavan kerran on sama tilanne edessä - niin se menee tässä meidän maailmassa -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 10:21

kukkaron tyhjyyteen