Mitä te ystäväni teette, kun kynnys on liian korkea, siis ulkoilulle?????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.01.2009 - 22:49

Jos tuntuu vaikealta aloittaa ulkoilua, mene vaikka ihan hetkeksi ensin ja tee se siten, että tuntuu kivalta. Itselläni aikoinaan oli ongelmana se lähteminen. Kun saat edes kerran sen tehtyä, onnistut seuraavankin kerran. :) Voit myös pyytää jotain ystävää tai naapuria hakemaan sinut ulos niin tulee lähdettyä.

Tämä siis, jos tarkoitit, että se ulos lähteminen on vaikeaa...

Kysyjän kommentti

Tämä oli kyl hyvin sanottu ja jo ulos lähtökin on helpottunut, kun pyysin kaverin hakemaan...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.01.2009 - 11:38

Kun rakensin tämän talon kynnys korkeus oli lain mukainen ,eli Kalle Könkkölän aloite laki sanelisen.Ainiin tarkotit ihan muuta,ulkoilen joka päivä koiran kanssa monta kilometriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.01.2009 - 12:04

Kuulehan ciby, silloin pysyn sisällä. Niin yksinkertaista se on. Laiskempaa ulkoilijaa kuin minä, saa etsiä, eikä hevillä löydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 12:25

Otan itseäni niskasta kiinni ja käyn kynnyksen yli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 12:56

Kyllä ei niin kovaa kynnystä ole vielä tullut eteen, ettei olis yli päässy!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 13:29

en sitten mene ulos:) elää sitä vaikka ei joka päivä mene. Liikkua voi sitten kotona ja siivota!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 13:37

Yritän hypätä sen kynnyksen yli.Monesti on ollut pakko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 14:45

Ei ole tullut vielä niin suurta kynnystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 14:58

Niin jos ei taho niin silloin ei taho, mutta jos tahtoo niin silloin tahtoo.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 15:06

meillä ei paljon kynnyksiä katsella kun pitää/saa koiran kanssa lähteä ulkoilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 19:21

Asun melkein koko kesän pihalla pihatöissäni. Ja talvella teen käsitöitä, jotka keskeytyvät vain ihan pakollisiin lumitöihin. Jollei ole satanut lunta, en lähde ulos, jos ei huvita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 22:54

otan sipsipussin mukaan ja menen katsomaan poliisiopistoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 18:00

Minä pysyn mieluiten talviaikaan sisällä ja kesät ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 00:49

Esimerkiksi lenkkeily on mukavampaa kun lataa MP3-soittimeen hyvää musiikkia mukaan. Tai sitten voi vaikka ruveta käymään ruokakaupassa jossain kauempana siten, että sieltä kauempaa ostaa vain ne kevyemmin kannettavat tuotteet (uloslähdölle on siis joku syy ja kohde ja liikunta tulee sivutuotteena). Askelmittarillakin voi olla kumman motivoiva voima.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 10:15

livahdan takaoven kautta