Voiko Battery-energiajuomapullon pestä tiskikoneessa, myös korkin?

Kyseessä uudet mustat pullot, jotka melko kovaa muovia.
Entä pullon korkki? Käytössä juomapullona kuntosalilla.

Avainsanat: astianpesu pullo battery

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.01.2009 - 08:08

Kierrätysmuovista valmistettu.
En laittaisi tiskikoneeseen, riippuu tietysti koneesi ohjelmista.

Jos on koffin pullo, tuolta saat ainakin varmaa tietoa:
Viestintäpäällikkö Terttu Niutanen, puh (09) 2949 9411, gsm 040 747 5687, [email protected]

www.koff.fi/page.php?page_id...on=details

Lisätty: 08.01.2009 - 08:13

www.liiku.fi/verkkolehti/art..._NUM=30352

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.01.2009 - 00:35

Olen tavannut tölkejä.miksi astienpesukoneesen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 07:20

En oo batterya pullos nähny en. Voi nykyset muovipullot pestä konees, ei vaan kannata, eiköhän se korkki sinne huku... Miksi, kysyn minäkin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 07:31

Kokeile, ei tuossa iso tappio tule, vakkei kestäisikään. Veikkaan, että se sulaa ja muuttaa muotoaan siellä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.01.2009 - 09:04

Ok, kiitos vastauksista.
Syy pesemiseen on "Käytössä juomapullona kuntosalilla."
Taitaa mennä käsitiskiin ^__^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 22:30

Tarkoitit varmaan EDiä? En uskaltaisi laittaa koneeseen. Muovissa pitäisi olla merkintä, että kestää konepesua. Vai haluatko juoda kuntosalilla niitä koneastianpesuaineita samalla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 23:10

ne konepesuaineet on melkoisia myrkkyjä, toisaalta noiden juomapullojen reagointi pesukoneen lämpötiloissa on ihan tuntematon juttu, ties vaikka niissä itsessään tapahtusi jotai vähemmän kivaa, joten huljuttele vaan ihan käsipelillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.01.2009 - 10:08

Batteryahan saa nykyään myös pulloissa.