onko muille tapahtunut myös näin puhelinoperaattorien kanssa kuten minulle?
viikko jälkeen vaihdon ,ennenkuin lunastin uuden sim. kysyivät miksi vaihdoin operaattoria. vastasin kuttuks se sul viiluu . lopetetaan keskustelu tähän . mies vaan sanoi olisimme me myös alentaneet hinnan samalle tasolle, vastasin että 12 vuoden yt. loppu tähän.
vaihdoin sinne, sanovat että on vaikea tavoittaa ketään jos on asiaa, 12 v. ei ollut tarvettakaan tavoittaa ketään. hätä niille tuli.
Ilmoita asiaton kysymys
Vastaukset
Kysyjän valitsema paras vastaus
Pyysin tarjousta joulukuussa usealta operaattorilta. Ainoastaan TeleFinland on vaivautunut ottamaan yhteyttä. Nykyinen eli Elisa, kerää vain maksuja eikä tarjoa enää palveluja. Niiden asiakaspuhelinkin muuttui maksulliseksi. Arvaas onko kiva jonottaa sinne ja maksaa siitä jonottamisesta, jotta niiden oman liittymän asioista juttelis?!!
Kysyjän kommentti
Ilmoita asiaton vastaus
Muut vastaukset
Elisalle olen pysynyt uskollisena, joten operaattorin kanssa ei tuollaisia kokemuksia ole päässyt tulemaan.
Vastaavaa kyllä käynnyt luottokorttifirman kanssa, yritin lopettaa vaihtaakseni toiseen, pyysivät harkitsemaan vielä vuoden (ilman mitään maksuja) ja sama sirkus jatkuu jo kolmatta vuotta, eli en edelleenkään maksa mitään vuosi tai tilimaksuja (vain pelkät ostokset) kortista josta normaalisti peritään kohtuu suuri vuosikorvaus.
Ilmoita asiaton vastaus
Oho, ovatko noin neuvotteluntahtosia..? Vaihoin soneran 6v jälk saunalahteen, nyt 5.v käytös ja ei, en ole tyytyväinen etenkään ASIAKASPALVELUUN!
Ilmoita asiaton vastaus
Vaihdoin suosiolla repaidiin, DNA:han ja palvelut toimii.
Ilmoita asiaton vastaus
Operaatorien toimintaa kuvaa suunnaton ahneus asiakkaasta piittaamatta.Ketään niistä ei kiinnosta pätkän vertaa asiakkaan ongelmat,vaan ainoastaan se ,että saadaan lähettää lasku joka kuukausi. Sitten luvataan kuu taivaalta,kun olet vaihtanut operaattoria. Hauskinta näissä on se,että asiakaspalvelu ,tekninen tuki, ja myynti on niin erillään toisistaan,että eivät tiedä edes mikä on teknisesti mahdollista. Asiakaspalveluun on täysin turha soittaa,koska työntekijät eivät saa,eikä heille anneta mitään valtuuksia päätöksen tekoon. Hehän ovat siellä vain töissä ja ainut tehtävä on olla pahoillaan.
Ilmoita asiaton vastaus
minulla ollut jo ainaskin 12 vuotta DNA:n prepaid liittymä. ei ongelmia.
Ilmoita asiaton vastaus
Sain kiitos kirjeen vaihdon jälkeen ja bonus-setelin jolla saan vanhaan liittymääni ylimääräisen edun jos palaan takaisin vuoden aikana.
Ilmoita asiaton vastaus
kyllähän vaihtoon aina jotain mystistä liittyy
Mutta olemmeko liian kilttejä kun sopimus tehty et saa muita kuin nousevia laskuja,sitten kun astut varpaille alkavat ottaa vasta yhteyttä...
Tavallisen löyhää asiakaspalvelua
Ilmoita asiaton vastaus
Vastaa kysymykseen
Rekisteröidy vastataksesi kysymykseen. Rekisteröityminen on nopeaa ja helppoa!Rekisteröidy
Oletko jo rekisteröitynyt? Kirjaudu sisään
Ohjeita vastaajalle
- Vastaa esitettyyn kysymykseen.
- Kysy itseltäsi: "Auttaisiko vastaukseni kysyjää?"
Jätä vastaamatta, jos vastaus tuohon kysymykseen on "ei". - Noudata Napsun sääntöjä.
- Pyri antamaan selkeitä ja perusteellisia vastauksia.
- Älä oleta, että kysyjä tietää kysymyksen aiheesta yhtä paljon kuin sinä.
- Kirjoita itse omat vastauksesi. Viittaa lähteeseen, kun lainaat tekstiä.
- Voit antaa kysyjälle vinkkejä vastauksen löytämiseen, vaikka et itse tietäisikään suoraa vastausta kysymykseen.