Oletteko tilanneet Tieteen Kuvalehden? Kommentteja kiitos.

Lisätty: 07.01.2009 - 22:45

Nyt kun on kysymyksiin vastattu tai tulee myöhemmin lisää.Itselleni tuli pitkän aikaa enkä kerinnyt lukemaan niin katkaisin tilauksen ja lueskelen kun aikaa riittää.Paljon asioita jotka eivät vanhene.

Avainsanat: en halua johdatella vastaajia mihinkään suuntaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.01.2009 - 23:06

Olen oikein tyytyväinen tilaaja. On ollu yks suosikeista kersasta asti!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.01.2009 - 22:24

Ihan mainio lehti! Mielenkiintoista ja hyvää luettavaa. Kuitenkin jättäisin tilaamatta ja marssisin lainaamaan lehden kirjastosta. Tulee vähemmän nurkissa pyöriviä lehtiä joita kuitenkin tulee luettua uudestaan vain noin kolmisen vuoden välein. Lainaaminenkin on ilmaista. Muta hyvä lehti. Ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 22:28

Hyvä ja mielenkiintoinen lehti. Asiallisia ja kiinnostavia artikkeleita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 22:31

et tietenkään pysty minua puhelimella , postitse, etkä sähköpostini kautta johdatella tieteen maailmaan , vaikka miten edullisesti tarjoat minulle tätä tuotettasi. Hankin itse tiedon haluamaltani alueelta omien kanavieni kautta. tämä on vastaukseni minulle sopimattomaan markkinointiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 22:45

Joskus aikasemmin on tullut tähän torppaan kyseinen lehti. Mielenkiintoinen lehti. tätä nykyään käyn kirjastosta lainaamassa ja myös netistä lukaisen aina välillä.

www.tieteenkuvalehti.com/pol....jsp?d=500

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 22:51

Parikymmenä vuotta tuli, nyt mietin vienkö paperinkeräykseen. Lehti on tieteen kuvalehti.tiedettä voisi olla enemmänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 22:55

Jonkun aikaa tuli (yhden tarjousjakson verran), hetkeksi innostuin jonkun jutun takia, mutta sitten totesin että suuri osa jää joko lukematta tai ei vaan jaksa kiinostaa. Tulin siihen tulokseen että parempi lueskella vaikka kirjastossa tai kaverin vanhaa kuin maksaa jatkuvasti siltä varalta että eteen kannetaisi ehkä joskus jotain mitä en olisi muuten älynyt tietooni kaivaa ...

... yks hyvä, tuhat turhaa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 23:32

Joskus tuli lyhyen aikaa. Se tieto ei todellakaan vanhene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 01:06

Ei ole tullut tilattua, sillä olen liian kaukana suomesta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 09:42

Joskus tullut vuoden tai pari.Nykyjään en tilaa lehtiä kun eivät maksa luku palkkaa niistä. kun kaikki maksaa niin en minäkään ilmaseksi lue lehtä.netistä tulee luettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 15:10

Minulle tuli akoinaan montakin vuotta, nyt luen sitä netistä, ihan mielenkiintoisia juttuja. Hyvä lehti, sehän ilmestyy monella eri kiellellläkin.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.01.2009 - 17:40

On tullu kaks numeroo ja kaupan päälle sai MP4-soittimen. Se piti ladata tietokoneen kautta joten kaapin perille jäi (siis se MP4-soitin, lehdet on päässy pesänsytykkeeks jo aikaa sit).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 22:22

Ei ole tullut tilattua. Joskus bussissa (Express) olen sitä aikani kuluksi lukenut ja mielenkiintoinenhan se, mutta ei niin mielenkiintoinen, että tilaisin. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 00:52

Ystäväni, joka on yliopiston professori, sanoi ettei niitä kaikkia juttuja kannata ottaa ihan vakavasti. Mainitsi muutaman esimerkin, ilmeisesti käännetty puutteellisella kielitaidolla tai sitten jo valmiiksi pelkkää potaskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 14:11

mulle tullut vuosia ja sitten lopetin- kannattaa kokeilla aluksi edukas kokeilupätkä