Onko jumala luonu meidät ???!!

Avainsanat: jumala taivaasta tehny ihmiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.01.2009 - 15:37

Jumala on Turusta:

Lopuks Jumala loi miähe ja sanos hänel: Sää oles miäs, maa ainova rationaaline elävä. Sää käytäs älykkyyttäs alistama muut olenno. Sää hallitte koko maat ja eläs 20 vuat.
Siihe mies vastas: Herra, olla mies vaa 20 vuat o liia vähä. Ol hyvä ja an mul nee 30 vuat mikkä aasi jätti, 15 vuat koiralt ja 10 vuatta apinalt.
Ja nii Jumala hualehti siit, et miäs elä miähenä 20 vuat. Sit hää mene naimissi ja tekke 30 vuat aamust ehtosse töit ja kantta painavi tavaroi ku aasi. Sit hänel o kakari ja elä 15 vuat ku koir, hää vartioi talo ja syä mitä perhe jättä. Sit, vanhemmal iäl, hää elä viel 10 vuat ku apina, käyttäyty ku mikäki pelle ja huvitta lapselapsias.
Tän kerttomukse perusteel tiättä iha varmast, et Jumal on Turust ja senki mis pääs miähel o aivot!

www.valt.helsinki.fi/blogs/z...post31.htm

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.01.2009 - 14:57

no eeei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 15:01

Mitä minun vanhempani kertoneet on niin ihan itse tekivät minut ja sisarukseni, niin köyhä minäkin olin että itse täyty tehdä lapsensa, ja lapsenlapset on kanssa itsetehtyjä,Luomistyöt on yleensä kalliimpia kuin itsetehdyt. olen angnostikko.

Lisätty: 07.01.2009 - 15:43

Palisanteri kyl mää sen tiäsin mut en viittint kaikil kertto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 15:01

Ei . Kyllä sinut on tehnyt isäsi ja äitisi ihan kahden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 15:01

evoluutio vieläkin. nuilla jumala jutuilla hallitaan ihmisiä olemaan jossakin järjestelmässä ,jota joku ihmisjärjestö hallitsee.papeiksi itseään kutsuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 15:02

en usko, sorry...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.01.2009 - 15:09

Raamatun mukaan on, mutta jokaisen oma asia mihin uskoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 15:34

Hyvin korjattu kirjoitusvirhe, vielä kun laitat T-kirjaimen loppuun, niin sitten on hyvä.
Vastaukseen. Mikä lihasta on syntynyt, on liha. Mikä hengestä syntynyt, on henki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 16:06

Minä olen edelleen sitä mieltä, että Jumala on minut luonut. Ja minun Jumalani kirjoitetaan isolla J:llä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 16:25

Ei kai sillä niin väliä ole. Täällä kuitenkin ollaan ja jotain pitäs asialle tehdä.
Ihan kiinnostavaa olla elossa ja kiitoksensa saa kaiketi osoittaa sille mihin uskoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.01.2009 - 17:18

tottahan toki! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 18:35

Minäkin olen oppinut, että Jumala on luoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 18:50

Luojan luomia..hmm...luonut omaksi kuvakseen..niih..
empä tiiä..uskokoon ken tahtoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 19:30

Kyllä varmaankin ollaan luojan luomia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 19:59

Ensimmäiset ihmiset loi Luoja, ja me kaikki olemme heidän jälkeläisiään.

Lähteet:
Raamattu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.01.2009 - 21:26

onn! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 22:28

ähhh... Ehkä ihminen on luonut Jumalan. Minä en ainakaan usko että Jumala on kaikki ihmiset luonut. Ei ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 23:06

Tokihan toki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 13:52

Kyllä on.. välillisesti. Loi ensimmäiset ihmiset ja jatko jo tiedetäänkin :) lisääntykää ja täyttäkää maa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 21:52

Jumala on luonut minutkin, joten en polveudu apinasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.01.2009 - 21:29

olen sitä mieltä että on .