Mistä johtuu, etten näe enää kysymysten kategoriaa? Onko minun kone rikki? Sehän on kuitenkin pakko laittaa.

Lisätty: 06.01.2009 - 23:24

Selvis. Näkyy kysymyksen perässä, mutta ei sen jälkeen, kun on klikannut sitä kysymystä ja se tulee esille vastattavaksi. Eli tässä ei näy, mutta siinä näkyy, missä on muutkin kysymykset. Kummallista.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.01.2009 - 23:23

Se tulee jos et ole valinnut kategoriaa (joka on minusta vähän suppeanlainen). Jos en ole valinnut kategoria niin sintä huomautetaan.Outoa minustakin.Varmaan Napsun ylläpito selvittellee asiaa kun lukevat nämä kommentit.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2009 - 23:09

Se tulee vasta sitten ,kun olet painanut lähetä painiketta.
Outoa sinänsä, mutta niin täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 08:57

Muistelin lukeneeni napsun sivulta että kategoriat muuttuis ,että voi laittaa jonkun muunkin,mutta ei vielä näköjään voi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 11:10

outo minusta sillä minulla toimii ihan normaalisti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.01.2009 - 12:34

Käyttäjän vika. Näin mulle aina sanottiin, jos joku ei koneella toiminut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 19:02

Näkyyhän se kysymyssivulla, kysymyksen perässä. Jos haluaa tietää kategorian voi sen katsoa sieltä. Vastaussivulta voi palata takaisin jos jäi epäselväksi.