Onko Anonyyminä hyvä olla?Ei huolet paina ei rasitu polla

Lisätty: 05.01.2009 - 23:03

Ei ole kyse oikeasta Anonyymistä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.01.2009 - 23:15

Anonyymi kysyy anonyymilt, et onks kliffaa, ka nyt mie en oikein ymmärrä? Mut tietty ei tää oo eka kerta mulla.....

Mukavampaa tääl on olla ite/muut jos on joku ihka oikee nimimekki, josta saa jonkilaisen mielikuvankin .....kivempi vastaillakin/kysyä heitil, kui sellaselle tuntemattomalle, joka onkin sitten aivan vieras (ei ikää, ei sukupuolta, ei onko maast, vaiko taivaast tipahtanu)... näin mie tään aattelen..... ihan ohi varsinaisen kysyjän kysymyksenkin tosin....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.01.2009 - 22:23

Olet sitten ilmeisemmin nainen? Tässä maailmassa katsos vain naisten ja lasten kuuluu saada olla huolettomia, ja miesten velvollisuusteen kuuluu kantaa lastensa ja vaimonsa huolet!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 22:49

No eipä tässä valittamista. Mites ite?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 22:52

Toisella Anonyymilla on identiteetti ja toisella... ei? :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 22:58

Tuskin se nimettömyys niin suuri onni voi olla ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 23:17

Niillä ihan oikeilla anonyymeillä taitaa olla trauma nimettömyydestään kun siitä tahtoo tulla juttua... ja pollakin taitaa rasittua.

No, Suomi on vapaa maa. Ja säännötkin sallivat nimettömyden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 01:41

nimettömistä on monta hyvää juttua, mutta kun on noi säännöt , niin ei voi kertoa missä ne on parhaassa käytössä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 10:16

Saa se anonyymi ainakin nimelliset ärsyyntymään, liekö tarkoituskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 10:46

ei huolet paina ei rasitu polla, antaudu sinäkin suosiolla, taikka anna meidän olla..sanotaan laulussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 12:54

No sitä voi sanoa, mitä ei muuten ,ehkä uskalla!!! Mutta minä en ymmärrä niitä anonyymejä, koska eivat niinkuin vastaa huudoistaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 13:16

Ihan yhtä lailla tässä kaikki on anonyymejä. Nimimerkin, profiilin ja kuvan (vaikka olis oikea kuvakin) perusteella ainakaan minä en tunnista yhtään ainoaa kirjoittelijaa. Ja kyseessä on Kysy ja vastaa- palsta, joten jättäkää, please, väittelyt ja vänkäämiset vähemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 16:15

ratkiriemukasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 11:42

Yhteiskuntamme ei anonyymejä arvosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 15:47

Tavallaan kaikki ovat anonyymejä, mutta jos aletaan kunnolla selvittämään nimimerkkejä niin silloin poistuu lähes kaikkien anonyymeys...