Monellako napsulaisella on diagnoosina kaksisuuntainen mielialahäiriö?

Avainsanat: muuten vaan``

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.01.2009 - 19:34

ihan vaan yhteen suuntaan vinksahtanut ja senkin silleen harmittomalla tavalla ....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.01.2009 - 19:26

Ei ainakaan minulla ole. Masennusta on joskus ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 19:42

Monella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.01.2009 - 19:53

sitä minäkin mieltä että monella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 19:54

En tiedä, et mulla ois, mut syynä siihen saattaa olla sekin, että en ole käynynnä lääkärissäkään näis asiois.

Tosiasiassa tämä tauti, jos sitä vähänkin epäilee ihminen itse tai sukulaiset/tuttavat, on sellainen, että kannattaa ehdottomasti käydä lääkärissä ja saada siihen itselleen sopiva lääkitys/terapia, jne., se ei nimittäin isellään hoidu, tuttavallisest neuvoopi hän tääl (olkoon sit kysees kysyjä ite tai tuttava/sukulainen).

Lähteet:
työkokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 19:56

minä olen vinksahtanut siihen toiseen suuntaan. minulla on oikein hullun paperitkin ,Turun keskiaika markkinoilta hankittu, turun raati ja kuninkaan tahdosta olen ne paperit saanut ja oikein sinetin kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 20:10

jeps niin minullakin sillä harmittomalla tavalla suuntaan jos toiseenkin. 2 vuoden masennuksen olen sairastanut joskus..mutten ole lääkärillä käynyt valittamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 20:10

Minusta kaksisuuntainen on aina parempi kuin yksisuuntainen, pääsee kumpaan suuntaan tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 21:01

Ei ainakaan diagnosoituna ja voi olla että anonyymeillä napsulaisilla on prosentuaalisesti huomattavasti enemmän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 21:12

Vaikka monikin ehkä luulee minulla olevan,niin ei sitä ole lääkäri ainakaan vielä vahvistanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.01.2009 - 22:14

En usko, että saat oikeaa vastausta kysymykseesi. Tuskin ilmoittautuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 22:43

Minut on kyllä lääkäri ihan tutkinutkin, mutta toistaiseksi päästäni ei ole löytynyt muuta vikaa kuin nielutulehdus ja sekin korjaantui antibiooteilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 23:01

Voi kun olisikin kaksisuuntainen, mutta kun on peräti kolmisuuntainen, niin onhan tässä koossa pysymistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 01:17

Minulla on kaksisuuntainen ja nelikaistainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 11:11

Minulla ei ole enkä tiettävästi tunnekkaan yhtään sen sairauden omaavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 11:30

Ei hätiä, kun on tasaanen luonne: aina vihane.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 13:00

Ei kait kaikkia ole testattu? Eikä kaikkia ole tarpeenkaan, kun jo kyselee ,niin tuntuu ,että päässä virisee moneen suuntaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 11:43

Harvoilla ja harvemmat tunnustavat