sattuiko joku katsomaan aivan mielettömän elokuvan 'Huippunäkymiä' äsken?aivan ihana!kuka oli se söpö lentäjä siin yhes kohtaukses

Avainsanat: huippunäkymiä elokuvat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.01.2009 - 23:12

Elokuva: Huippunäkymät
21:00

Hollywood-tähtien valovoimaisella kaartilla roolitettu vauhdikas komedia sijoittuu lentoemäntien värikkääseen ja viehkeitä yllätyksiä tulvivaan maailmaan. Kaunis ja sananvalmis Donna Jensen (Gwyneth Paltrow) on päättänyt puskea tiensä huipulle luksusluokan lentoemäntien eliittiin. Suunnitelman tielle asettuvat seksikäs ja petollinen kollega Christine (Pulmuset-sarjan Christina Applegate) sekä arvaamaton kouluttajaguru (Mike "Austin Powers" Myers). Tukea on onneksi tarjolla kaikkien luksuslentoemäntien valloittavalta esikuvalta Sally Westonilta (Murphy Brown -sarjasta muistettava Candice Bergen). Pääosissa: Gwyneth Paltrow, Christina Applegate, Mark Ruffalo, Mike Myers, Candice Bergen, Rob Lowe. Ohjaus: Bruno Barreto. (83') Uusinta.

www.napsu.fi/viihde/tv-opas

Lähteet:
Napsu

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.01.2009 - 23:13

No, se oli tuo Rob Lowe, se lentäjä. Näyttelijä kylläkin. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 23:13

Ohhoh..minun piti kattoa se leffa mut sit kattelinkin ja katselen kyl vieläki subtv:tä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 23:33

Pikkasen alkua katsoin ja sitten piti lähteä kävelylenkille, jotta katsomatta jäi.