Kurapoika ! Tiedätkö muita hauskoja tai vitsikkäältä kuulostavia ammattinimikkeitä?

Koulupoikana olin kesät raksalla töissä "kurapoikana", sotkin kuraa ja kärräsin sitä rappareille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.01.2009 - 22:54

Repsikka = apumies
hanslankari= lienee kanssa apumies
jokapaikan höylä=osaa nähtävästi kaikkea
neekeri=lehtimies
valssaaja
naittaja....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.01.2009 - 23:53

ammattinimiin tämäkin liittyy:

Olin joku aika sitten ristiäisissä, joissa pappi täyttäessään kastetodistusta kuuli (tai kirjoitti) väärin kummin ammatin , käämijästä tuli kähmijä. Huomasimme virheen mutta annettiin asian olla.

Onhan tytöllä aikanaan ainakin kunnon selitys jos tulee ongelmia elämässä, ihmekkös tuo kun kummikin on kähmijä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2009 - 00:06

Hetken minä jo luulin, jotta joku kurapoika on lähettänyt sulle ei-toivotun viestin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2009 - 14:21

Kelalla on ainakin etuuskäsittelij, en tiedä onko vielä, enkä sitäkään mitä etuksia käsittelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2009 - 18:08

kansanedustaja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 10:57

Taaplaaja,Pääministeri,Presitentti.Tilkkaaja,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 02:39

takaisin käyttöön otettu ratsumestari kyllä huvitti armeija-aikana... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:53

kavitoija

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 20:33

Ahtaaja