millä bussilla pääsee malagasta-sevillaan ja mistä aikataulut

Avainsanat: sevilla espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.01.2009 - 23:39

niitä mahdollisuuksia lienee useampiakin, allaolevasta linkistä löytyy yhden yhtiön aikataulut ja hinnatkin

www.movelia.es/Venta/asp/Horarios.asp

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.01.2009 - 21:30

En kyllä tiedä millä bussilla, mutta aikataulut kannattaa ehdottomasti katsoa bussiasemalla.Niitä saa myös kaupuki infosta.
Aikataulu käsite on sitten siellä karvan verran liukuvampi, kuin täällä kotisuomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 22:57

Kato sieltä malagan linja-autoaseman aikataulusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 13:12

Kuljin juuri vuoden vaihteessa Malagan kautta Sevillaan. Opastus ei ollut parhaasta päästä, ja palveluhenkilöstö puhui lähinnä espanjaa, mikä teki asian selvittämisen kieltä taitamattomalle hieman hankalaksi.

Malagan bussiasemalla on noin kolmekymmentä lähtölaituria. Bussilipun sai ostettu kassalta kolme tai neljä (jokaisella lippuja myyvällä tiskillä on numero). Lipun oston yhteydessä ilmoitetaan myös miltä laiturilta bussi lähtee. Ja toki se lukee myös laiturien näytöissä, mutta etsiminen voi viedä aikaa.

Muistaakseni busseja menee ainakin päivällä noin tunnin välein Sevillaan.