eikö olisi reilumpaa jos turistekohdeiten hotelleissa käytettäisiin tähtiluokituksissa kaksoisluokitusta,erikseen huone ja muut pa

monesti on käynyt että kahden tähden hotellissa on taokkaampi huone kuin neljäntähden hotellissa. kun tähditykseen luetaan kaikkea mahdollista rihkamamyynnistä uimaaltaan patjoihin..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.01.2009 - 20:26

Kyllä ne tähdet paljon heittelee. Paras mitä minä olen tavannut että kolmella matkatoimistolla samassa hotellissa eri luokitus ja sitten espanjalaisilla vielä omansa neljäntenä erilaisena.

Kysyjän kommentti

tulin samaan tulokseen selaillessa nettiä näilltä matkatoimitojen sivuilta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.01.2009 - 19:31

Onkohan tuo luokitus standardisoitu kansainvälisesti. Epäilen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 19:51

kyllähän ne luokittelukriteerit ovat melko kirjavia (parantunut jonkun verran aiemmista ajoista), mutta enpä ole sentää vielä törmännyt siihen , että samalla paikkakunnalla olisi epäilystä siitä onko huone 2 vai 4 tähden hotellista? Kerroppa erkkipoika yksi varoittava esimerkki.

(ja sitten vielä siitä huoneen tasosta, yhdelle on tasoa kokolattiamatto, toiselle parketti / yhdelle on tasoa kaappitila / toiselle kylppärin kaakelointi, jne. , eli pelkillä tähdillä ei kaikkea kerrota, syytä perehtyä vähän muuhunkin infoon)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 21:26

eikö ne luokitukset olekkin matkatoimistokohtaiset. Kukin matkatoimisto luokittelee kuten luokittelee, siitä se ero eyntyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 21:52

Senpä takia kannattaakin kysellä muilta kokemuksia. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 22:54

Markkinavoimat jylläävät tässäkin. Mainostetaan siten, kuin se on edullisinta sille hotellille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 14:45

olen pääasiassa ollut tähdettömissä hotelleissa,ja,modelleissa,hyvin mielin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 03:01

kyllä, hyvä pointti!