Voiko tipaton tammikuu jäädä päälle?

Avainsanat: tipaton tammikuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.01.2009 - 16:39

Miulla se ei jää päälle, kun en ole ikuna tipatonta tammikuuta pitänt.. Ja en tarkoita ihan viinaa viinaa, vaan sidukkata, punkkuu, omppoo.. En mie välttämättä just tammikuuta halluu tippattomana olla, se vaan on ihmisten tapa aloitta uusi vuosi 'raittiina' ja sana tipaton tammikuu svengaa hyvin yhteen, hih.. Voisin pitää vaikka huikatonta huhtikuuta, tai lonkutonta lokakuuta, tai makeetonta maaliskuuta..

Kysyjän kommentti

Huumori on aina paikallaan asiallisen asian höysteenä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.01.2009 - 14:58

jos on ollut todellista syytä pitää tipaton tammikuu, on erityisen harvinaista että se jatkuisi 1.2 jälkeen (kaikkihan on mahdollista ja mahdotonkin vaihtoehto toteutuu joskus)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 14:58

Kyllä siinä sellainen vaara piilee.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 15:14

kyllähän se voi..!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 15:15

jos tipalla tarkoitetaan viinaa,olen viettänyt tipatonta since1980 lähtien,jos olut laketaan mukaan join 1pullon eilen,jos punaviini lasketaan join sitä uuden vuoden aatton.Varmaan huomenna lisää punkkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 16:01

kaikenlaisia vahinkoja sattuu, elämä on sellaista ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 16:21

Suosittelen lämpimästi kaikille ihan loppuelämän mittaista tipattomuutta. Maailma on hieno paikka katsella ihan täysijärkisenäkin ilman viinaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 16:31

Toivon useille sellaista vahinkoa, että se jää päälle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 18:42

jos haluaa jättää päälle..itse olen ollut tipattomilla jo viime syys-lokakuu:sta asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 19:06

Kyllä ois kiva jos se vaikka vahingossa jäis päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 19:08

Ei kiitos tammikuulle; helmikuu kävisi paremmin pakosta; miksikö -
Se on lyhin.

Lähteet:
Kuulopuheet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 20:08

Miksi ei mikään hyvä ilmiö jää päälle? Toivon tipatonta vuotta 2009 kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 20:09

meillä ei ainakaan! :p

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 21:39

Joskus sitä todella hämmästelee mikä ihme siinä tipattomuudessa viehättää. Itselleni se on täysin vieras ilmiö kun en käytä lainkaan alkoholia. Se ei vain kuulu elämääni.
Sen sijaan suklaaton tammikuu voisi olla tässä vaiheessa meikäläiselle paikallaan. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 14:41

Aika monelle olisi ok jos jäisi.
Itse en tipoittele, nautin viiniä ruoan kanssa viikonloppuisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 03:05

ei SAA jäädä. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 15:02

ei missään nimessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 14:16

Toivottavasti:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 15:00

tipattomana jo marraskuusta asti... työt eivät salli juomista jopa omana vapaa-aikana :) mut hyvä niin!!!